home {{this.$translate('menu.back')}}
{{this.$translate('contact-write-to-us')}}
logo-white

Blog

Outdoor
Namioty reklamowe na targach: 5 powodów, dlaczego warto na nie postawić

Namioty targowe to jeden z najpopularniejszych sposobów na budowanie widoczności marki podczas eventów branżowych. Dzięki ich uniwersalności, możliwości personalizacji i trwałości, stają się nieodłącznym elementem wystaw handlowych, targów oraz imprez plenerowych. Jeśli zastanawiasz się, dlaczego warto wybrać namioty reklamowe na targi, zapraszamy do lektury naszego najnowszego artykułu.

Jak wykorzystać event marketing do zwiększenia świadomości marki?
Czym jest event marketing? Jak wykorzystać imprezy marketingowe do promocji firmy? Zobacz, jak za pomocą wydarzeń zdobyć potencjalnych klientów i utrwalić pozytywny wizerunek marki. Oto kilka sprawdzonych wskazówek, dzięki którym eventy branżowe pomogą ci w osiągnięciu celów biznesowych.
Porównanie flag Standard i Pro – który model wybrać?
Flagi to jedne z najpopularniejszych nośników reklamy zewnętrznej. Doskonale sprawdzają się zarówno podczas eventów na świeżym powietrzu, jak i w codziennej promocji firmowych lokalizacji. Jaki typ flagi będzie najlepszym wsparciem twoich działań reklamowych? Zobacz, czym charakteryzują się poszczególne modele.
Integracja marketingu online i offline: jak wielokanałowo promować markę?
Integracja marketingu online i offline zapewnia spójne doświadczenie marki i może znacząco poprawić skuteczność działań marketingowych. Zastosowanie kodów qr, prowadzenie transmisji na żywo czy współpraca z influencerami to tylko kilka spośród sposobów na marketing offline. Zobacz, na jakie działania warto postawić i jak skutecznie połączyć je z promocją online.
Marketing wydarzeń sportowych - case study naszej współpracy ze Snowee

Wysokość ponad 3000 m n.p.m., zmienna alpejska pogoda oraz żywiołowa impreza sportowa - takim wyzwaniom musiały sprostać produkty adsystem podczas imprezy Snowee Music Trip 2024. Nośniki reklamy na wydarzeniach sportowych to ważny punkt organizacji eventów tego typu. Przekonaj się, jakie produkty sprawdziły się w branży sportowej oraz jakie zastosowania znalazły.

 

Rodzaje reklamy zewnętrznej - flagi reklamowe
Skuteczne oznakowanie stoiska, łatwe targetowanie geograficzne czy wywołanie pozytywnych skojarzeń - to najważniejsze korzyści, jakie daje reklama zewnętrzna. Jeśli chcesz, aby nośniki reklamy outdoorowej wspierały działania promocyjne twojej marki, zobacz, jakie rodzaje reklam zewnętrznych wyróżniamy i jakie są ich mocne strony.