1. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienia do wysyłki przez Sprzedawcę jest każdorazowo prezentowany na podstronie danego Produktu i liczony jest od momentu zaakceptowania plików przez system lub dział graficzny, tj. dostarczenia firmie adsystem poprawnie przygotowanego do druku pliku graficznego (początek biegu terminu dostawy): a) uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy - w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą b) zawarcia Umowy Sprzedaży - w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem. Na łączny termin oczekiwania na otrzymanie przez Klienta Produktu (termin dostawy) składa się czas przygotowania Zamówienia do wysyłki przez Sprzedawcę oraz czas doręczania Produktu przez Zamówienia złożone przez Klientów E-Sklepu. Czas doręczenia to min. 48 h.2. Czy mogę otrzymać fakturę z odroczonym terminem płatności?
Oczywiście jest to możliwe pod warunkiem, że dany podmiot gospodarczy figuruje w naszej bazie i wykonał u nas co najmniej 3 zamówienia, a odstęp czasu od ostatniego zamówienia nie był dłuższy niż 6 miesięcy. Jedynym odstępstwem od tej zasady są jednostki budżetowe (jednostki organizacyjne sektora finansów publicznych), w przypadku takich podmiotów gospodarczych termin płatności jest ustalany indywidualnie.3. Gdzie znajduje się siedziba główna firmy?
Od początku swojego istnienia firma związane jest z Wrocławiem (województwo dolnośląskie). Znajdujemy się na ulicy Atramentowej 11, 55-040 Kobierzyce. Najłatwiej dojechać od strony ulicy Wałbrzyskiej we Wrocławiu.4. Czy mogę wysłać moje zamówienie bezpośrednio za granicę?
Oczywiście, w tym celu należy skonsultować się z działem handlowym.5. W jaki sposób przygotować projekt graficzny?
Szczegółowe informacje dotyczące przygotowania plików graficznych znajdują się przy każdym z produktów w zakładce ‘DO POBRANIA’.6. Czy mogę Państwu zlecić przygotowanie projektu graficznego?
Istnieje taka możliwość, wówczas cena jest ustalana indywidualnie w zależności od stopnia skomplikowania projektu oraz ilości. Należy pamiętać, iż nie jesteśmy studiem graficznym (nie dysponujemy bazą grafik) i projekty przygotowujemy z gotowych elementów otrzymanych od klientów. Pliki muszą mieć odpowiednią rozdzielczość i być zapisane w odpowiednim formacie. Więcej informacji na ten temat można uzyskać po indywidualnym kontakcie z Biurem Obsługi Klienta.7. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Oczywiście, należy tylko wybrać odpowiednią opcję na etapie finalizowania zamówienia.8. W jaki sposób mogę się z Państwem skontaktować?
Kontakt możliwy jest na kilka sposobów: Telefon: +48 672 672 000 E-mail: handlowy@adsystem.pl lub osobiście w siedzibie firmy (konieczne wcześniejsze umówienie się na spotkanie)9. Czy szukacie nowych pracowników?
Jako firma nieustannie poszukujemy nowych członków naszego zespołu. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w zakładce ‘KARIERA’.10. Czy mogę obejrzeć Państwo produkty na żywo?
Oczywiście, produkty można obejrzeć w siedzibie firmy na ulicy Atramentowej 11, 55-040 Kobierzyce po wcześniejszym umówieniu się na spotkanie. Istnieje również możliwość spotkania połączonego z prezentacją produktów w siedzibie Państwa firmy (wizyta handlowca), wówczas należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (telefon: +48 672 672 000) i indywidualnie ustalić termin spotkania.11. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia liczony jest od zaakceptowania plików przez system sprawdzający pliki graficzne lub dział graficzny i wynosi 5 dni roboczych. Dodatkowo do tego czasu doliczyć należy 48h na doręczenie przesyłki do klienta. Oczywiście część zamówień realizowanych jest wcześniej, jednak średni czas realizacji zamówienia do 5 dni roboczych.12. Czym jest szacowany czas realizacji widoczny na stronie produktu?
Jest to przewidywany czas realizacji zamówienia. Szacowany czas realizacji jest realnym czasem realizacji zamówienia, jeśli od razu składając zamówienie dodamy do niego poprawny plik graficzny, który automatycznie zostanie zaakceptowany przez system lub dział graficzny. W innym przypadku, kiedy dodanie pliku nastąpi w późniejszym terminie, termin ten zostanie przesunięty13. Czy czas realizacji zamówienia jest czasem, w którym produkt zostanie dostarczony już do mnie?
Nie, czas realizacji zamówienia to czas od momentu zaakceptowania pliku graficznego potrzebnego do realizacji zamówienia do momentu wysyłki zamówienia do klienta.14. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Istnieją 3 możliwości złożenia zamówienia:a. mając konto w sklepie lub zakładając je
b. dzięki formie „szybkich zakupów”, tj. bez logowania
c. poprzez wysłanie informacji dot. zamówienia na Handlowy
15. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście w sobotę lub w niedzielę?
Nie. Możliwość odbioru zamówienia osobiście jest w godzinach 8:00-17:00 od poniedziałku do piątku.16. Czy jest możliwość skorzystania z leasingu?
Tak, jest możliwość skorzystania z leasingu. Należy skontaktować się z nami poprzez Formularz kontaktowy17. Gdzie mogę znaleźć zdjęcia Waszych realizacji dla klientów?
Są one dostępne pod tym linkiem:Realizacje
oraz w naszych social mediach:
Tiktok