home {{this.$translate('menu.back')}}
{{this.$translate('contact-write-to-us')}}
logo-white

Blog

Outdoor
Stałociśnieniowe produkty outdoorowe: reklama, która rozkłada się sama

Czy wiesz, że technologia stałociśnieniowa eliminuje potrzebę ciągłego dopompowywania powietrza i zapewnia stabilność konstrukcji przez cały czas użytkowania? Od namiotów i bram, po trybunki i słupki reklamowe – dowiedz się, jak usprawnić sposób prezentacji marki.

 

Reklama outdoor: przewodnik po zewnętrznych systemach wystawienniczych

Reklama outdoor, czyli reklama zewnętrzna, to jedna z najstarszych i najskuteczniejszych form promocji. Jej siła tkwi w bezpośrednim kontakcie z odbiorcą – dociera do osób w przestrzeni publicznej, zwracając uwagę na markę w sposób nienachalny. To rozwiązanie, które świetnie sprawdza się na eventach, targach, festiwalach, a nawet w przestrzeni miejskiej.

 

Jaki namiot reklamowy na trudne warunki atmosferyczne?

Silny wiatr i ulewny deszcz mogą skutecznie pokrzyżować szyki organizatorom wydarzeń outdoorowych. Jeśli dojdzie do załamania pogody, wystawcy muszą być skutecznie zabezpieczyć stoisko. Rozwiązaniem tego problemu są namioty reklamowe na trudne warunki atmosferyczne. Jaki model sprawdzi się w takich okolicznościach? Sprawdźmy.

Psychologia emocji w reklamie outdoorowej i podczas eventów

Skuteczny marketing działa na emocje klientów. W ten sposób marketerzy skłaniają klientów do podejmowania decyzji, budują ich zaangażowanie i kreują konkretne doświadczenia. Dotyczy to także reklamy outdoorowej i eventów. Za pomocą dobrze zaprojektowanego wydarzenia można budować pozytywne skojarzenia z marką i zwiększać zaufanie.

Trybunki outdoorowe: jak są wykonane i jak wykorzystać je w promocji marki?

Jak przyciągnąć tłumy do stoiska podczas wydarzeń plenerowych? Jak zarządzać przestrzenią promocyjną, aby wyróżnić się wśród konkurencji? Festiwale, maratony sportowe czy imprezy firmowe to dynamiczne eventy, podczas których walka o uwagę odbiorców jest wyjątkowo zacięta. Klucz do sukcesu? Trybunki outdoorowe – mobilne stoiska, które zwiększają widoczność marki. Dowiedz się, co sprawia, że to jedno z najlepszych rozwiązań na eventach plenerowych.

 

Jak poprawić widoczność stoiska? Korzyści zastosowania flag reklamowych

Oznakowanie stoiska, branding i uniwersalność zastosowania. To najważniejsze korzyści, jakie daje zastosowanie flag reklamowych. Jeśli chcesz poprawić widoczność stoiska na dowolnym evencie, zobacz, dlaczego warto sięgnąć po nośniki reklamy tego typu.