home {{this.$translate('menu.back')}}
{{this.$translate('contact-write-to-us')}}
logo-white

Blog

Marketing/reklama
Psychologia emocji w reklamie outdoorowej i podczas eventów

Skuteczny marketing działa na emocje klientów. W ten sposób marketerzy skłaniają klientów do podejmowania decyzji, budują ich zaangażowanie i kreują konkretne doświadczenia. Dotyczy to także reklamy outdoorowej i eventów. Za pomocą dobrze zaprojektowanego wydarzenia można budować pozytywne skojarzenia z marką i zwiększać zaufanie.

Jak kolory wpływają na zachowanie klientów?

Kolory to więcej niż tylko wizualny dodatek. Potrafią wywoływać emocje, budować nastrój i wpływać na decyzje zakupowe. Odpowiedni dobór barw może przyciągnąć uwagę klientów i wpłynąć na sposób, w jaki postrzegają twoją markę. Sprawdź, jak wykorzystać kolory, aby wzmocnić swoją obecność na wydarzeniach branżowych.

 

Kolory w marketingu: jakie barwy wybrać, aby osiągnąć efekt premium?

Czy wiesz, że postrzeganie kolorów przez odbiorców wpływa na ich decyzje zakupowe? Co więcej, niektóre barwy mogą wywołać wrażenie luksusu. Jeśli więc planujesz komunikację do klientów z segmentu premium, poznaj znaczenie kolorów w marketingu i przekonaj się, po które barwy sięgnąć, aby ich znaczenie wsparło działania promocyjne.

Psychologiczne znaczenie barw w reklamie

Kolory to nie tylko estetyka – to narzędzie, które może decydować o sukcesie w marketingu. Wybór odpowiednich barw wpływa na sposób, w jaki konsumenci postrzegają markę, a także kształtuje ich odczucia i zachowania względem niej. Dowiedz się, dlaczego warto świadomie dobierać kolory w komunikacji reklamowej oraz jak różne barwy mogą wspierać strategię wizerunkową marki.

 

Projektowanie stoisk targowych – rola emocji w tworzeniu zaangażowania na targach

Odpowiednia kolorystyka, oświetlenie czy nowoczesne technologie sprzyjają stworzeniu stoiska targowego, które wywoła żywe emocje wśród odbiorców. Zobacz, jak przemyślane projektowanie stoisk targowych może wywołać pozytywne skojarzenia i wpłynąć na zaangażowanie odbiorców.

Pozytywne emocje w kreowaniu wizerunku marki, czyli rola radości i humoru w marketingu

Pamiętasz kultową reklamę Allegro "English for beginners”? Spot ukazywał zmagania starszego pana z angielszczyzną. Mężczyzna powtarzał słówka rozmawiając z pieskiem lub wcielając się w rolę filmowego zabójcy. Ta pełna pozytywnych emocji reklama, błyskawicznie stała się szeroko komentowanym viralem z 19 milionami wyświetleń na Youtube. I chociaż mówi się, że to negatywne emocje nakręcają zasięg, to humor i radość również mogą wspomóc marketerów w zaplanowaniu dobrej kampanii.