home {{this.$translate('menu.back')}}
{{this.$translate('contact-write-to-us')}}
logo-white

Blog

Outdoor
Jak skutecznie i nienachalnie reklamować się na plaży?
Chociaż do lata zostało jeszcze kilka miesięcy, to już teraz warto zacząć planować najlepsze sposoby na reklamę w tym okresie. Ciepły i słoneczny czas urlopów wcale nie musi oznaczać dla Ciebie przerwy od promowania firmy. Lato to okres, kiedy Twoi odbiorcy często będ...
Sezon na leżaki! Wykorzystaj możliwości reklamy zewnętrznej
Sezon letni to doskonała pora na pełne wykorzystanie potencjału reklamy outdoorowej. Leżaki, namioty czy stoiska zewnętrzne świetnie sprawdzają się jako elementy imprez plenerowych, takich jak festiwale, targi branżowe czy koncerty. By jednak w pełni cieszyć się ich s...
Jak wykorzystać potencjał namiotów reklamowych zimą?
W dobie wszechobecnej pandemii i obowiązującego podczas niej lockdownu ludzie doceniają każdą możliwość aktywności na świeżym powietrzu, zwłaszcza zimą. Nic więc dziwnego, że stoki narciarskie i górskie szlaki cieszą się w tym czasie niesłabnącą popularnością. Wzmożon...
Reklama – jak przyciągnąć uwagę przechodniów?
Nawet najlepsze produkty i usługi nie sprzedadzą się w satysfakcjonującym stopniu, jeśli nikt się o nich nie dowie. Dlatego tak ważne są skuteczne akcje marketingowe, zachęcające klientów do zainteresowania się ofertą. W jaki sposób sprawić, żeby przechodzień zauważył twoją reklamę? Poznaj sprawdzone sposoby na zwrócenie uwagi klientów poprzez atrakcyjną reklamę zewnętrzną.
Czy firma w internecie potrzebuje reklamy zewnętrznej?
W zależności od profilu firmy, biznes może być prowadzony stacjonarnie, online lub w systemie mieszanym. Od tego, w jaki sposób funkcjonuje przedsiębiorstwo, w dużej mierze zależą działania marketingowe. Te powinny być planowane tak, aby były skuteczne, docierały do j...
Reklama zewnętrzna w czasie pandemii COVID-19. Czy jeszcze ma znaczenie?
Pandemia koronawirusa SARS-CoV-2 zmieniła rynek pracy i podejście do marketingu. Wielu przedsiębiorców ogranicza wydatki na reklamę, rozważniej kalkulując budżety. Jak zmieniają się zachowania reklamodawców i konsumentów, i czy w czasach pandemii należy jeszcze inwest...