home {{this.$translate('menu.back')}}
{{this.$translate('contact-write-to-us')}}
logo-white

Blog

Wszystkie kategorie
Reklama na każdą okazję? Zainwestuj w systemy wystawiennicze!
Często zdarza się, że chcielibyśmy brać udział w wielu targach i imprezach branżowych
, jednak nasz budżet firmowy na to nie pozwala. W końcu na takie wydarzenia także trzeba się dobrze przygotować. Istnieje rozwiązanie tego problemu – wystarczy, że tylko jeden raz zainw...
Czym uzupełnić stoisko handlowe? Krótki niezbędnik przed udziałem w targach kosmetycznych.
Imprezy branżowe z roku na rok są coraz bardziej popularne. Warto w nie inwestować, ponieważ to okazja do pokazania się oraz duża reklama. Jednak aby nie zginąć w tłumie i wyróżnić się na tle konkurencji potrzebujemy oryginalnego stanowiska. Powinniśmy zadbać o jego dob...
Udane targi sprzedażowe – jak się do nich przygotować? Sprawdź nasze porady!
Targi to wyjątkowe wydarzenie dla marki – okazja do pokazania się, szerszej reklamy i sprawdzenia, jak sobie radzi nasza konkurencja. Zdecydowanie warto brać regularnie udział w takich targach – jednak na co zwrócić uwagę, aby nie zakończyć ich z poczuciem zmarnowanego ...
Wypróbuj ścianki systemowe do stworzenia efektownego stanowiska z reklamą
Zamierzasz reklamować swoją ofertę w przystępny, ale nietuzinkowy sposób? Zobacz, jak wiele można osiągnąć tworząc kreatywne stanowisko handlowe. Prezentujemy ścianki systemowe, z których zbudujesz reprezentacyjny system wystawienniczy. Dysponując ściankami z pełnowymia...
Ekspresowo pompowany namiot pneumatyczny sposobem na marketing
Proponujemy Ci nietypowy rodzaj promocji, jakim są namioty pneumatyczne. Jeśli pierwszy raz spotykasz się z tym określeniem, spieszymy z wyjaśnieniami: te nowoczesne projekty stanowią jedyny w swoim rodzaju patent na wypromowanie usług przy okazji imprezy plenerowej. Za...
Ulotki podane w nowoczesnej formie. Sprawdź, jakie zalety ma stojak A4
Zdaje się, że nikt z nas nie lubi narzucających się kolpolterów ulotek, którzy na siłę próbują podać nam ulotkę na ulicy. Broszura otrzymana w ten sposób, choćby była najciekawsza i oferowała niesamowite produkty, i tak trafia do kosza i wzbudza irytację w przechodniu...