home {{this.$translate('menu.back')}}
{{this.$translate('contact-write-to-us')}}
logo-white

Blog

Wszystkie kategorie
Jak podnieść skuteczność stoiska reklamowego na targach?
Targi handlowe to jedno z najważniejszych wydarzeń w kalendarzu każdej firmy, a przynajmniej takie powinno być. Pojawienie się na imprezie branżowej pozwoli Ci nie tylko pozyskać nowych klientów, ale także kontrahentów. Sprawdź jak podnieść skuteczność stoiska reklamowego na targach!
Najważniejsze targi tego roku - wydarzenie, którego nie możesz przegapić
Targi EuroShop to źródło informacji i inspiracji dla pionierów na rynku, jak i dopiero rozwijających się start-upów. W jednym miejscu spotkają się marki poszukujące nowych pomysłów, trendów oraz innowacji, pomocnych do rozwoju widoczności ich firmy.
Zabudowa targowa tylko dla dużych firm? Obalamy mity o systemach reklamowych.
Przed każdym procesem zakupowym stoi szereg działań, które musisz przeanalizować. Jeśli prowadzisz własny biznes, wiesz, że znalezienie dostawcy to nie jest spontaniczna decyzja. Poszukiwanie źródeł, analiza własnych potrzeb, porównywanie konkurencyjnych ofert a ostatecznie wybór firmy. Nieważne czy zamawiasz nowe długopisy, czy biurowe krzesła, produkt musi spełnić wszystkie Twoje wymagania.
I kwartał sezonu targowego - 5 wydarzeń, na które warto pojechać
Nadchodzący rok przyniesie nam jeszcze więcej wydarzeń branżowych nie tylko polskich, ale również tych światowych. Targi to doskonała okazja dla firm lub osób prywatnych, które szukają sposobu na zwiększenie rozpoznawalności swojej marki, przedstawienia oferty produktowej czy pozyskania nowych kontrahentów. Zwiedzając halę oraz różne stoiska, mamy możliwość podglądnąć najnowsze technologie oraz nowoczesne rozwiązania dla naszej branży. Profesjonaliści dzielą się swoimi pomysłami, z których możemy czerpać wiedzę, a następnie wykorzystać je we własnym biznesie.
Reklama outdoor: co to?

Wiele osób zadaje sobie pytanie: „reklama zewnętrzna – co to jest?”. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy firma prowadzi kampanię reklamową w określonych lokalizacjach geograficznych i dociera do potencjalnych konsumentów w miejscach poza domem. Reklama zewnętrzna może wykorzystywać różne narzędzia, takie jak billboardy, reklamy restauracji, reklamy na środkach transportu lub inne. W tym artykule zagłębimy się w świat reklamy zewnętrznej i spróbujemy zrozumieć różne rodzaje kampanii reklamowych poza domem, na które mogą zdecydować się firmy.