home {{this.$translate('menu.back')}}
{{this.$translate('contact-write-to-us')}}
logo-white

Blog

Wszystkie kategorie
Jak zaprojektować roll up i jakie powinien mieć wymiary?
Roll up co to jest za narzędzie wystawiennicze i czy warto wykorzystać je w swojej promocji? Jak producent systemów reklamowych, wiemy, że roll-up to niezwykle użyteczne rozwiązanie marketingowe, które pomimo upływu lat nadal utrzymuje swoją popularność. To zrozumiałe, ponieważ jest prosty w użyciu i niezwykle skuteczny w przyciąganiu uwagi potencjalnych klientów do oferty Twojej firmy. Dlatego kluczowe jest dobranie odpowiednich wymiarów i zaprojektowanie go w sposób, który efektywnie ukaże przesłanie reklamowe.
Kalendarium targów 2023 - gdzie warto pojawić się przed wakacjami?
Wiosenne targi trwają pełną parą, a wystawcy korzystają z możliwości prezentowania swoich produktów i usług na różnorodnych wydarzeniach. Za nami już między innymi RemaDays, Budma czy Motor Show, ale nadchodzące miesiące szykują jeszcze sporo atrakcji i możliwości. Przed firmami stoi wyzwanie, jakim jest budowa stoisk targowych, bardziej wyrazistych, przyciągających uwagę i przede wszystkim oryginalnych. Jakie wydarzenia czekają na Ciebie jeszcze przed wakacjami? Sprawdź gdzie udać się, zanim rozpocznie się sezon letni.
Euroshop — największe targi retail za nami
Od 26 lutego do 2 marca nasza ekipa wyruszyła na podbój Dusseldorfu, by wziąć udział w największych targach dla branży retail na świecie. Czy było warto? Oczywiście, że tak! Po raz kolejny EuroShop pokazał nam, jak dynamicznie rozwija się świat reklamy, marketingu, technologii oraz visual merchandisingu.
Co sprawia, że reklama jest skuteczna?

Jeśli chcesz, aby Twoja firma się rozwijała — a kto nie chce? — musi być cię widać. Musisz się reklamować. Ale jak się do tego zabrać? Jaki jest pierwszy krok? Jakiego przekazu powinieneś użyć? A skąd będziesz wiedzieć, czy to działa? Co sprawia, że reklama jest skuteczna? Jeśli kiedykolwiek zadawałeś sobie te pytania, te wskazówki mogą pomóc Ci uzyskać najwyższy zwrot z każdej zainwestowanej złotówki.

W jaki sposób można promować firmę produkującą żywność?

Wiele osób uważa, że ​​firma spożywcza nie musi być obecna w Internecie, ale to nie może być dalsze od prawdy. Jeśli masz firmę spożywczą, musisz być na radarze wyszukiwarki Google i być obecny w mediach społecznościowych, aby ludzie mogli Cię znaleźć, ale także zobaczyć Twoje produkty i zdecydować się na ich wybór. Teraz trzeba nie tylko oferować dobre jedzenie, mieć świetny sprzęt kuchenny i wysokiej jakości materiały, ale także rozwijać swój biznes spożywczy dzięki marketingowi cyfrowemu, a nawet wdrażać automatyzację, aby osiągnąć zamierzone cele. W jaki sposób można promować firmę produkującą żywność, aby to było skuteczne?

Targi nieruchomości: jak wyróżnić stanowisko?

Targi to doskonała okazja, aby pozyskać nowych kontrahentów i klientów, dlatego też chcesz, aby Twoje stoisko było idealne i rzucało się w oczy. Promocja firmy na targach nieruchomości na pewno przyniesie Ci rozgłos i nowych klientów, o ile ktoś cię zauważy…