Już 22 października startuje kolejna edycja I love Marketing & Technology – konferencji, która wyznacza trendy w świecie polskiego marketingu. W tym roku adsystem dołączył do grona oficjalnych partnerów wydarzenia. Zobacz, co przygotowaliśmy i dlaczego warto odwiedzić nasze stoisko.
I love Marketing & Technology to jedno z największych wydarzeń marketingowych w Polsce. Specjaliści i pasjonaci branży już od kilku lat spotykają się w Warszawie, aby inspirować siebie nawzajem, wymieniać się doświadczeniami i dyskutować o najnowszych trendach. Każdego roku na scenie w warszawskich Złotych Tarasach pojawiają się najważniejsze nazwiska polskiego marketingu. Tym razem będą to m.in. Paweł Tkaczyk, Janina Bąk, Michał Sadowski i profesor Andrzej Dragan. Całe trzydniowe wydarzenie jest podzielone na następujące bloki tematyczne: social media, marketing i AI. W tym doborowym towarzystwie nie mogło zabraknąć adsystem. Jako specjaliści z branży reklamowej i wystawienniczej zostaliśmy oficjalnym partnerem konferencji. Przygotujemy stoisko, na którym pokażemy uczestnikom, jak zaprezentować markę od najlepszej strony.
Marketing is a.rt - co jest sztuką dla marketingu?
Podczas tegorocznej edycji I Love Marketing & Technology pokażemy stoisko wystawiennicze pod hasłem: Marketing is a.rt. To odrobinę przewrotny i dwuznaczny koncept, ale uczestnicy szukający inspiracji i nowych rozwiązań na pewno się nie zawiodą po spotkaniu z adsystem.
Sztuka od zawsze wywołuje emocje i inspiruje do działania, skraca dystans od codzienności do aspiracji. Czy to nie dokładnie cel marketingu? Z drugiej strony cele jakie stawia sobie marketing są bardzo ambitne i osiągnięcie ich jest sztuką w drugim tego słowa znaczeniu. Sztuką jest w dzisiejszym świecie zdobyć i utrzymać uważność klienta. Sztuką jest zbudować jego zaangażowanie i lojalność. Sztuką jest zbudować stałe, pozytywne doświadczenia klienta w kontakcie z marką. Marketing is art.
Ewa Piechowiak
Head of Growth Marketing w adsystem
Jako wiodący producent systemów wystawienniczych chcemy inspirować marketerów i pokazać, że dobrze zaprojektowany marketing offline to sztuka. Odwiedzający stoisko będą mieli okazję zobaczyć wyselekcjonowane produkty z naszej oferty. Przygotowaliśmy efektowną koncepcję wizualną, która przekracza granice tradycyjnej reklamy i czerpie inspirację ze sztuki – i klasycznej, i współczesnej. Wszystko po to, aby pokazać, że reklama offline, tak jak sztuka, może działać na emocje, inspirować i wymykać się tradycyjnym schematom. Wystarczy puścić wodze fantazji i postawić na nośniki promocji, które będą dla marketingu niczym płótno dla malarstwa. Jak dodaje Ewa Piechowiak:
"Marketing is a.rt to także pokłon dla tysięcy marketerów, którzy na co dzień wykonują kawał niesamowitej pracy! Widzimy Was i doceniamy Was! To dla nas zaszczyt, że możemy Was wspierać w Waszych kreatywnych realizacjach."
Rola marketingu offline w erze cyfrowej
Chociaż zgodnie z najnowszymi trendami ogromna część komunikacji marketingowej dzieje się w świecie cyfrowym, to działania offline wciąż są szalenie ważne. Bezpośrednie spotkania i fizyczna obecność marki w przestrzeni publicznej tworzą trwałe wrażenie, które trudno odtworzyć w świecie online. Kampanie offline nie tylko umożliwiają dotarcie do szerokiego grona odbiorców, ale także – budowanie głębszej, emocjonalnej więzi z marką. W adsystem dobrze wiemy, że bezpośredni kontakt z brandem jest bezcenny dla doświadczenia klienta. I co więcej, dysponujemy całą gamą rozwiązań, które umożliwiają zrobienie dobrego pierwszego wrażenia. Nasze systemy wystawiennicze, takie jak ścianki reklamowe, kasetony podświetlane czy zabudowy targowe, to nośniki reklamy, które pozwalają na przygotowanie efektownego stoiska. W produkcji i druku stawiamy na nowoczesne technologie, dzięki którym przekaz promocyjny prezentuje się świetnie i dokładnie odwzorowuje koncepcję graficzną.
Spotkajmy się na I love Marketing & Technology
Uczestnicy konferencji będą mogli zobaczyć stoisko adsystem pełne nowoczesnych formatów reklamowych. Stawiamy na customizowane kasetony podświetlane LMD, które zmienimy w prawdziwe dzieła sztuki. Za ich pomocą zaprezentujemy, jak oświetlenie i wysoka jakość druku mogą wznieść przekaz reklamowy na wyższy poziom. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technik drukarskich, nawet bardzo skomplikowane grafiki będą prezentować się świetnie. Nowe technologie na stoisku adsystem nie kończą się na kasetonach. Odwiedzający będą mogli skorzystać z Infokiosku multimedialnego. To narzędzie wyposażone w ekran dotykowy, które pozwala w czasie rzeczywistym korzystać ze strony internetowej firmy czy aplikacji mobilnych.
Na stoisku adsystem nie zabraknie też tradycyjnych rozwiązań, czyli mebli reklamowych. Nie bylibyśmy jednak sobą, gdybyśmy nie przygotowali tych wyrobów w szczególny sposób – siedzisko piankowe adFoam Cube pokryje efektowny wydruk z kodami QR. Ponadto, po raz pierwszy, pokażemy jeden z naszych nowych produktów, czyli trybunkę Cubik.
Podczas konferencji obecni będą również nasi specjaliści. Przedstawiciele adsystem chętnie podzielą się swoją wiedzą i doradzą w kwestii doboru systemów reklamowych. Jeśli więc planujesz udział w tegorocznej edycji I love marketing i chcesz wznieść swoją promocję do poziomu sztuki, koniecznie odwiedź nasze stoisko. Do zobaczenia!