home {{this.$translate('menu.back')}}
{{this.$translate('contact-write-to-us')}}
logo-white

Jak uatrakcyjnić eventy w plenerze dla obserwatorów?

author
Redakcja
adsystem
12 sierpnia, 2021

Spraw, by impreza outdoorowa, którą organizujesz zachwyciła wszystkich jej uczestników! Wykorzystaj potencjał marketingowy eventów, zwłaszcza w wakacyjnych, letnich miesiącach, kiedy na zewnątrz jest ciepło i przyjemnie. Na popularności wciąż zyskują m.in. konwenty tematyczne, miejskie gry terenowe czy niekonwencjonalne imprezy sportowe. Systemy wystawiennicze Adsystem pomogą Ci uatrakcyjnić wizualnie Twoje wydarzenie.

Zachwyć gości oprawą eventu

Podczas każdego wydarzenia, oprócz atrakcji i kwestii typowo organizacyjnych czy logistycznych, warto zadbać o content. W tym celu najlepiej zlecić jednemu ze swoich pracowników lub profesjonalnemu fotografowi zrobienie zdjęć i nagranie filmów z imprezy sportowej. Systemy reklamowe stworzą dla nich atrakcyjne tło: zachwycą pięknym wyglądem, funkcjonalnością czy właśnie ciekawymi nadrukami, które będą związane z motywami przewodnimi eventu. Aby jednak fotografie były udane, musisz zadbać o całą oprawę wizualną wydarzenia. Pamiętaj, że jeśli na materiałach będą znajdować się ludzie (goście Twojego wydarzenia, artyści, pracownicy), to zanim wrzucisz takie zdjęcia do sieci, zdobądź najpierw ich zgodę. Zorientuj się też co mówią o takich działaniach przepisy prawne.

Reklamuj imprezę w sieci

Aby zdjęcia z imprezy sportowej, którą organizujesz były atrakcyjne, musisz zadbać, aby było co fotografować! Liczą się atrakcje, kolory, barwne tło, a także zaangażowanie wszystkich uczestników, w to, co się dzieje podczas całego wydarzenia. Kluczowe jest tu także duże wsparcie animatorów, wystawców, artystów i osób, które czuwają nad całym przebiegiem eventu plenerowego. Nie chcesz chyba, aby na zdjęciach uwiecznione zostały prawie puste stanowiska i garstka znudzonej publiczności. Musisz uatrakcyjnić kadry, które posłużą Ci później do promocji eventu np. na stronie internetowej firmy czy w mediach społecznościowych. Z pewnością pomogą Ci w tym odpowiednie systemy reklamowe, które sprawią, że goście sami zaczną robić sobie przy nich selfie! A jeżeli organizujesz event z udziałem rodziców i dzieci, koniecznie zapoznaj się także ze wskazówkami opisanymi w tym artykule.

Idealnie zwłaszcza podczas zorganizowanych imprez sportowych sprawdzą się proste w montażu i atrakcyjne wizualnie trybunki reklamowe, na których możesz umieścić atrakcyjny nadruk.

Nie zapominaj też, że goście muszą mieć strefę, w której będą mogli spokojnie zjeść i chwilę odpocząć. Tutaj idealnie sprawdzą się wygodne meble reklamowe (pufy, leżaki reklamowe) oraz wodoodporne namioty ekspresowe, które osłonią uczestników przed słońcem i deszczem.Do imprez takich jak wyścigi rowerowe czy biegi wykorzystaj bramę pneumatyczną, którą szybko i wygodnie ustawisz chociażby na linii startu i mety. Wodoodporna tkanina poliestrowa takiej bramy z własną grafiką lub logo pozwoli Ci się wyróżnić strategiczne punkty imprezy plenerowej i dostosować system do własnych potrzeb.

Nie rezygnuj również z odpowiednich oznaczeń, które pomogą Twoim gościom zorientować się gdzie znajdują się konkretne stoiska. Aby wskazać im drogę do miejsc tj. punkty gastronomiczne, punkty sanitarne, punkt odbioru medali, itp. warto wykorzystać atrakcyjne flagi reklamowe winder i rzucające się w oczy kolorowe potykacze.

Buduj wizerunek firmy

Przemyślana i atrakcyjna wizualnie oprawa konwentu czy innego eventu outdoorowego zawsze będzie stanowić świetne tło do zdjęć promocyjnych. A takie materiały zauważą w sieci Twoi obserwujący, którzy z różnych powodów nie zdecydowali się na wzięcie udziału w Twojej imprezie sportowej. Reklama w postaci zdjęć, które zobaczą sprawi, że uświadomią sobie co ich ominęło. A jeśli sprawi to, że choć troszkę pożałują swojej decyzji, to istnieje bardzo duża szansa, że wezmą udział w kolejnej imprezie, którą zorganizujesz! To wszystko może sprawić, że zaczniesz tworzyć takie eventy regularnie i dołączą one na stałe do strategii marketingowej firmy. I bardzo dobrze, ponieważ każda kolejna edycja konwentu, biegu czy imprezy sportowej będzie zyskiwała na popularności i pozytywnie wpłynie na wizerunek Twojej firmy, a tym samym przyczyni się do wzrostu sprzedaży Twoich produktów czy usług. Życzymy powodzenia!