home {{this.$translate('menu.back')}}
{{this.$translate('contact-write-to-us')}}
logo-white

Blog

Aktualności
Adsystem na szczycie H2H: wspólnie ku inkluzywnemu rynkowi pracy

W Polsce żyje  ponad 3 miliony osób z prawnie stwierdzoną niepełnosprawnością. Szacuje się, że w rzeczywistości liczba ta może być nawet ponad dwukrotnie wyższa. Wiele z tych osób zmaga się z trudnościami niewidocznymi na pierwszy rzut oka. To właśnie na ten problem zwraca uwagę wydarzenie Szczyt H2H, podczas którego ponad 400 przedstawicieli polskiego biznesu wspólnie zdobyło wierzchołek Śnieżki. Wśród nich nie zabrakło przedstawicieli adsystem.

Firma adsystem oficjalnym członkiem PIPT

Członkostwo w PIPT to ważny krok w rozwoju adsystem, pozwalający na aktywne uczestnictwo firmy w kształtowaniu standardów oraz przyszłości branży targowej i wystawienniczej w Polsce. Jako prestiżowa organizacja zrzeszająca liderów rynku, Polska Izba Przemysłu Targowego otwiera przed swoimi członkami nowe możliwości współpracy oraz wdrażania innowacyjnych rozwiązań. W jaki sposób przynależność do PIPT może wspomóc rozwój działalności wystawienniczej?

 

Adsystem oficjalnym partnerem Motoclassic Wrocław
Jak promować markę z branży automotive? Jak zaprezentować samochód, aby stoisko wyróżniało się na tle innych wsystawców? I wreszcie, jakie nośniki reklamy sprawdzą się na motoryzacyjnym wydarzeniu? Odpowiedzi na wszystkie te pytania udzielimy podczas zbliżającej się edycji Motoclassic Wrocław - jednym z największych zlotów miłośników branży samochodowej.
Reklama salonu samochodowego – case study współpracy z Toyota Nowakowski
Baner tekstylny Presto Light i kaseton reklamowy LED adFrame Slim to dwa produkty, które wspierały działania promocyjne naszego partnera z branży motoryzacyjnej. Jeśli ciekawi cię, jak przebiegła nasza współpraca z Toyota Nowakowski oraz jak wykorzystać nasze produkty w reklamie samochodów, zapraszamy do lektury najnowszego case study.
Jak zadbać o relacje z klientem po targach - dobre praktyki
Budowanie relacji z klientem po targach to trudna sztuka. Należy zadbać o komunikację, która doprowadzi do biznesowego celu, czyli zakupu produktów lub usług. W tym wszystkim szalenie ważne jest słuchanie klienta i dopasowanie przekazu do jego potrzeb. Jeśli zastanawiasz się, jakie działania podjąć po targach i jak zadbać o kontakt z odbiorcami, zapraszamy do lektury naszego artykułu.
Miejsce reklamy offline we współczesnym marketingu
Czy wiesz, że wedle badań aż 82% użytkowników internetu ufa bardziej reklamie offline niż online? Chociaż wydawać by się mogło, że w zdigitalizowanym świecie naszym głównym źródłem informacji są zasoby sieci, okazuje się, że marketing i reklama offline wciąż spełniają swoją rolę.