home {{this.$translate('menu.back')}}
{{this.$translate('contact-write-to-us')}}
logo-white

Program partnerski adPro: co to jest? Dlaczego warto do niego dołączyć?

author
Kamila Zalinska-Wozny
Marketing Specialist
28 listopada, 2024

Kanadyjski autor książek z dziedziny psychologii biznesu, Brian Tracy, w jednej ze swoich publikacji napisał: relacje są fundamentem każdego udanego przedsięwzięcia. To stwierdzenie wpisuje się w wartości naszej firmy, dlatego adsystem rusza z programem partnerskim adPro. Zobacz, jaki mamy pomysł na współpracę z innymi firmami i jakie korzyści adPro może przynieść twojemu biznesowi.

Adsystem na rynku systemów wystawienniczych i reklamy działa już ponad 20 lat. Przez ten czas zgromadziliśmy nie tylko mnóstwo doświadczeń i wiedzy, ale też przekonaliśmy się o czymś bardzo ważnym - że zarówno w zespole, jak i w otoczeniu biznesowym najważniejsze są relacje. Dlatego postanowiliśmy stworzyć program, dzięki któremu będziemy jeszcze ściślej współpracować z naszymi partnerami biznesowymi.

Czym jest program partnerski adPro?

Tak powstała idea adPro, czyli programu partnerskiego, którego celem jest wsparcie współpracujących z nami firm w osiąganiu lepszych wyników oraz budowaniu pozycji na rynku. Chcemy kształtować trwałe relacje biznesowe i wspierać firmy, z którymi współpracujemy, dzielić się wiedzą, doświadczeniem oraz rozwiązaniami marketingowymi. Wszystko po to, aby jeszcze skuteczniej realizować cele biznesowe.

Co wyróżnia nasz pomysł na współpracę?

AdPro to coś więcej, niż zwykły program partnerski. To szansa na dynamiczny rozwój, wzbogacenie oferty o kolejne produkty, a także na stworzenie przemyślanego planu działania, który wyniesie twój biznes na wyższy poziom.

Nasz program to przestrzeń dla firm, które chcą planować sprzedaż z wyprzedzeniem, jasno definiować swoje cele i działać na podstawie przemyślanej strategii. Dzięki licznym benefitom, które oferujemy oraz wsparciu adekwatnemu do twoich potrzeb, zyskasz solidne fundamenty, aby ruszyć i osiągać więcej. AdPro to program stworzony z myślą o firmach, które nie boją się wyzwań, chcą stale się rozwijać i być liderami w swojej branży. Dzięki współpracy z nami nie tylko zyskasz lepsze narzędzia i wsparcie, ale także impuls, by zrealizować ambitne cele.

Program opiera się na zasadach współpracy partnerskiej. Oferujemy dostęp do zaawansowanych narzędzi marketingowych oraz wsparcia sprzedażowego. Filarami naszej współpracy jest transparentność, otwarcie na dialog i wzajemne dążenie do wypracowania obopólnych korzyści.

Co wyróżnia adPro?

  • Relacje jako fundament współpracy – adPro opiera się na wartościach takich jak transparentność, dialog i wspólne dążenie do sukcesu, co wzmacnia relacje biznesowe.
  • Ścieżka rozwoju partnera – program oferuje poziomy współpracy, które umożliwiają zdobywanie dodatkowych benefitów w miarę rozwoju relacji biznesowej.
  • Wsparcie w procesie sprzedaży – chcemy dzielić się wiedzą, doświadczeniem i narzędziami marketingowymi oraz sprzedażowymi, które pomogą partnerom osiągać lepsze wyniki.

Kto może dołączyć do adPro?

Ideą inicjatywy jest budowanie silnej i lojalnej sieci partnerskiej, połączonej wspólnymi celami biznesowymi. Dlatego program jest adresowany do firm zajmujących się szeroko pojętą działalnością marketingową i wystawienniczą. Do grona naszych partnerów mogą dołączyć:

  • Agencje reklamowe, które realizują szeroko zakrojone kampanie dla najróżniejszych klientów.

  • Agencje eventowe, które przygotowują oprawę dla wydarzeń i szukają stabilnego partnera, który gwarantuje najwyższą jakość wykonania oraz szybki czas realizacji.

  • Domy mediowe, czyli firmy, które szukają przyszłościowej współpracy, która pozwoli im rozwijać biznes.

  • Resellerzy, którzy chcą poszerzyć wachlarz oferowanych produktów i prezentować swoim odbiorcom gamę najnowocześniejszych nośników reklamy na rynku.

Co szczególnie ważne, do programu mogą dołączyć zarówno firmy, które już współpracowały z adsystem, jak i te, które dopiero zaczynają swoją przygodę z naszymi systemami wystawienniczymi.

Dlaczego warto dołączyć do programu partnerskiego adPro?

Program partnerski adPro to okazja na rozwój biznesu w branży reklamowej, która pozwala nie tylko zwiększyć zyski, ale również wzmocnić pozycję firmy na rynku. Program jest również idealnym rozwiązaniem dla firm szukających sposobów na budowanie trwałych relacji z klientami, dzięki możliwości korzystania z najwyższej jakości produktów i usług. Na jakie dokładnie korzyści mogą liczyć partnerzy adPro?

  • Korzystne ceny - uczestnicy programu otrzymają od nas indywidualny cennik, który jest niedostępny dla użytkowników spoza sieci partnerskiej.

  • Wsparcie w procesie sprzedaży - nasza marka na rynku wystawienniczym działa już od ponad 20 lat. Przez ten czas wysłaliśmy nasze produkty na 6 kontynentów, otworzyliśmy zagraniczne siedziby w Hiszpanii, Francji i Portugalii, a na stałe współpracujemy z firmami z większości państw europejskich. To sprawia, że mamy ogromny zasób wiedzy i doświadczenia, którym chcemy się podzielić.

  • Pierwszeństwo realizacji zamówień i krótszy czas produkcji - w adsystem dobrze wiemy, jak ważny w reklamie jest czas realizacji. “ASAP” to dla nas jak wezwanie do działania. Partnerzy zrzeszeni w programie adPro zyskują pewność, że ich zamówienia trafią na naszą linię produkcyjną w pierwszej kolejności, a czas ich realizacji będzie krótszy, niż w przypadku standardowych zamówień.

  • Dostęp do materiałów marketingowych i edukacyjnych - znasz popularne biznesowe powiedzenie: “najlepszy klient to świadomy klient”? My też się pod nim podpisujemy, dlatego dokładamy starań, aby edukować o możliwościach i zastosowaniach systemów wystawienniczych oraz marketingu w ogóle. Dlatego dołączając do programu partnerskiego adPro zyskasz dostęp do szerokiej bazy wiedzy

  • Ścieżka rozwoju partnera - program partnerski adPro podzielony został na kilka poziomów. Dzięki temu organizacje biorące w nim udział mają szansę na rozwój współpracy i korzystanie z dodatkowych benefitów.

  • Wsparcie dedykowanego opiekuna - aby relacje biznesowe były naprawdę udane, muszą mieć ludzką twarz. Dlatego członkowie programu zyskują dedykowanego opiekuna. Wszystkie wątpliwości czy pytania można zatem kierować do osoby, która zna twój biznes i rozumie jego specyfikę.

Jak dołączyć do adPro?

To bardzo proste. Wystarczy skorzystać z zakładki na naszej stronie głównej “Zostań partnerem”. Rejestracja odbywa się poprzez wypełnienie formularza. Następnie nasza menadżerka programu partnerskiego, Paulina Mankiewicz, skontaktuje się z tobą, aby podczas rozmowy telefonicznej lub spotkania online ustalić twoje potrzeby sprzedażowe i cele biznesowe.
Jak widzisz, program partnerski adPro oferuje szereg korzyści rozwoju biznesu. Jeśli chcesz dołączyć do wspierającego, biznesowego grona i skutecznie rozwijać swoją firmę, dołącz do adPro.

Zostań partnerem