home {{this.$translate('menu.back')}}
{{this.$translate('contact-write-to-us')}}
logo-white

Blog

Wszystkie kategorie
Kasetony LED – przewodnik po nowoczesnych reklamach świetlnych

Kasetony LED to jedno z najbardziej nowoczesnych i skutecznych narzędzi reklamy wizualnej. Zyskują na popularności zarówno na targach, jak i w branży usługowej. To coś więcej niż reklama – to element aranżacji przestrzeni, który może budować wizerunek firmy w elegancki i subtelny sposób. Dowiedz się, jak kasetony mogą odmienić sposób, w jaki twoja marka prezentuje się klientom.

 

Namioty reklamowe na targach: 5 powodów, dlaczego warto na nie postawić

Namioty targowe to jeden z najpopularniejszych sposobów na budowanie widoczności marki podczas eventów branżowych. Dzięki ich uniwersalności, możliwości personalizacji i trwałości, stają się nieodłącznym elementem wystaw handlowych, targów oraz imprez plenerowych. Jeśli zastanawiasz się, dlaczego warto wybrać namioty reklamowe na targi, zapraszamy do lektury naszego najnowszego artykułu.

Pozytywne emocje w kreowaniu wizerunku marki, czyli rola radości i humoru w marketingu

Pamiętasz kultową reklamę Allegro "English for beginners”? Spot ukazywał zmagania starszego pana z angielszczyzną. Mężczyzna powtarzał słówka rozmawiając z pieskiem lub wcielając się w rolę filmowego zabójcy. Ta pełna pozytywnych emocji reklama, błyskawicznie stała się szeroko komentowanym viralem z 19 milionami wyświetleń na Youtube. I chociaż mówi się, że to negatywne emocje nakręcają zasięg, to humor i radość również mogą wspomóc marketerów w zaplanowaniu dobrej kampanii.

Trybunki podświetlane LED – jaki rodzaj wybrać?

Model błyskawicznie rozkładany czy może solidny wariant targowy? Jaka trybunka reklamowa będzie najlepszym wyborem? Jeśli lady wystawiennicze znalazły się w orbicie twoich promocyjnych zainteresowań, zapraszamy do lektury artykułu, w którym bierzemy pod lupę trybunki reklamowe z oświetleniem LED.

Jakie emocje wpływają na decyzje zakupowe?

Emocje kierują naszymi wyborami dużo częściej niż racjonalne myślenie. Badania pokazują, że aż 95% decyzji zakupowych podejmujemy na poziomie podświadomym. Dlatego marki, które potrafią skutecznie oddziaływać na emocje, zyskują przewagę na rynku. Sprawdź, jak zapanować nad emocjami klientów i przekuć je w sukces sprzedażowy.

 

Ścianki pop-up - czym są, do czego służą i gdzie je wykorzystać? Kompletny przewodnik

Ścianka reklamowa pop up to jeden z najpopularniejszych nośników reklamy. Zapewnia skuteczny przekaz promocyjny i jest wygodna w użytkowaniu. Jeśli zastanawiasz się nad zakupem systemu wystawienniczego tego typu, zobacz, jakie są rodzaje ścianek pop up, czym się charakteryzują oraz w jakich okolicznościach warto na nie postawić.