Doradztwo, sprawna realizacja zamówień, indywidualna opieka handlowa i wsparcie posprzedażowe – to filary, na których opieramy współpracę z naszymi klientami. Przekonaj się, jak kompleksowe podejście do obsługi klienta buduje relacje oparte na zaufaniu i wsparciu. Dowiedz się, dlaczego adsystem to więcej niż dostawca – to partner twojego biznesu.
Spis treści
Richard Branson, brytyjski przedsiębiorca i miliarder, powiedział kiedyś, że: sukces w biznesie to przede wszystkim umiejętność budowania relacji. W adsystem w pełni zgadzamy się z tymi słowami i jedną z wartości, jaka przyświeca naszej firmie, jest dbanie o pozytywne doświadczenia naszych klientów. Staramy się nie tylko dostarczać najlepsze systemy reklamowe, ale również dbać o odbiorców na każdym etapie kontaktu z naszą marką. Zobacz, jak budujemy relacje w adsystem.
Doradztwo w doborze systemów reklamowych
Organizujesz wydarzenie, ale nie wiesz, jaki system reklamowy wybrać? Zastanawiasz się, jakiej wielkości ściankę zamówić czy wreszcie, jakie wyroby sprawdzą się na targach branżowych? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi udzielą ci nasi handlowcy. Specjaliści adsystem dysponują rozległą wiedzą na temat naszych produktów i ich zastosowań. Dzięki swojemu doświadczeniu mogą szybko dobrać odpowiednie zestawy produktów, adekwatne do wydarzenia i budżetu.
Informacja na każdym etapie realizacji zamówienia
W adsystem dobrze wiemy, jak ważny jest skuteczny przepływ informacji o statusie zamówienia. Dlatego zespół Order Care dba, aby nasi klienci na każdym etapie realizacji ich zakupów otrzymywali bieżące informacje. Co więcej, specjaliści z tego zespołu są w stałym kontakcie z produkcją, aby w razie potrzeby dodatkowo doglądać całego procesu i np. wykonać zdjęcie poglądowe realizacji. Gdy zachodzi taka potrzeba, opiekunowie zamówień koordynują także przygotowanie projektów graficznych przez naszych grafików.
Wsparcie opiekuna
Klienci, którzy dokonują zakupów w naszym sklepie, mają przypisanego opiekuna handlowego. W praktyce oznacza to, że kolejne zamówienia są nadzorowane przez tę samą osobę. Dzięki temu możemy jeszcze lepiej poznawać potrzeby klientów i na nie odpowiadać.
Jesteśmy w kontakcie
Nasza biznesowa relacja nie kończy się wraz z odbiorem przesyłki przez klienta. Dbamy również o regularny kontakt z naszymiodbiorcami. Jeśli podpiszesz zgody marketingowe przy zakupie, będziesz otrzymywać od nas regularnie newsletter. To skarbnica wiedzy z dziedziny marketingu wystawienniczego, przegląd nowości i źródło informacji o nowościach i promocjach. Tworzymy wartościowe treści, które mogą być wsparciem twojego biznesu.
Zgodnie z prawem wyroby adsystem są objęte rękojmią. To regulowana ustawą odpowiedzialność, jaką sprzedawca ponosi za wady fizyczne i prawne sprzedawanych produktów. W przypadku wydruków okres rękojmi trwa rok, a konstrukcji dwa lata.
Masz do nas pytanie? Skontaktuj się z nami!