home {{this.$translate('menu.back')}}
{{this.$translate('contact-write-to-us')}}
logo-white

Blog

Wszystkie kategorie
Integracja marketingu online i offline: jak wielokanałowo promować markę?
Integracja marketingu online i offline zapewnia spójne doświadczenie marki i może znacząco poprawić skuteczność działań marketingowych. Zastosowanie kodów qr, prowadzenie transmisji na żywo czy współpraca z influencerami to tylko kilka spośród sposobów na marketing offline. Zobacz, na jakie działania warto postawić i jak skutecznie połączyć je z promocją online.
Top 5 korzyści, jakie przyniesie ci ścianka reklamowa tekstylna

Planujesz udział w konferencji branżowej, ale nie wiesz, w jaki sposób wyróżnić się na tle konkurencji? Poznaj korzyści, płynące z zastosowania ścianki tekstylnej podczas profesjonalnych wystąpień.

 

Marketing wydarzeń sportowych - case study naszej współpracy ze Snowee

Wysokość ponad 3000 m n.p.m., zmienna alpejska pogoda oraz żywiołowa impreza sportowa - takim wyzwaniom musiały sprostać produkty adsystem podczas imprezy Snowee Music Trip 2024. Nośniki reklamy na wydarzeniach sportowych to ważny punkt organizacji eventów tego typu. Przekonaj się, jakie produkty sprawdziły się w branży sportowej oraz jakie zastosowania znalazły.

 

Rodzaje reklamy zewnętrznej - flagi reklamowe
Skuteczne oznakowanie stoiska, łatwe targetowanie geograficzne czy wywołanie pozytywnych skojarzeń - to najważniejsze korzyści, jakie daje reklama zewnętrzna. Jeśli chcesz, aby nośniki reklamy outdoorowej wspierały działania promocyjne twojej marki, zobacz, jakie rodzaje reklam zewnętrznych wyróżniamy i jakie są ich mocne strony.
Ścianka zdjęciowa na eventach i imprezach okolicznościowych
Ścianki do zdjęć to nieodłączny element reklamy podczas eventów branżowych. Zachęcają klientów do czynnego udziału w wydarzeniu, oferując im szansę na pochwalenie się uczestnictwem w social mediach. Sprawdź, jak zbudować pozytywny wizerunek swojej firmy z pomocą fotościanki od adsystem.
Miejsce reklamy offline we współczesnym marketingu
Czy wiesz, że wedle badań aż 82% użytkowników internetu ufa bardziej reklamie offline niż online? Chociaż wydawać by się mogło, że w zdigitalizowanym świecie naszym głównym źródłem informacji są zasoby sieci, okazuje się, że marketing i reklama offline wciąż spełniają swoją rolę.