home {{this.$translate('menu.back')}}
{{this.$translate('contact-write-to-us')}}
logo-white

Optymalizacja, która ułatwi zakupy w sklepie adsystem – nowe wytyczne do przygotowania plików do druku

author
Kamila Zalinska-Wozny
Marketing Specialist
25 lutego, 2025
Topics: druk

Od 1 marca 2025 roku w naszym sklepie internetowym będą obowiązywały nowe wytyczne do druku. To optymalizacja, która przełoży się na łatwiejszy proces zamawiania produktów oraz na jeszcze lepszy efekt końcowy, czyli świetnej jakości wydruki. Co to oznacza w praktyce? Wszystkich szczegółów dowiesz się z poniższego artykułu.

W adsystem cały czas szukamy nowych rozwiązań, aby współpraca z nami była jeszcze prostsza i efektywniejsza. Dotyczy to nie tylko produktów, ale również procesów, jakie panują w naszej firmie. Z myślą o komforcie klientów korzystających z naszego e-commerce, wprowadziliśmy istotne zmiany w wytycznych dotyczących przygotowania plików do druku. Nowe standardy pojawią się na naszej stronie już 1 marca. Dzięki nim użytkownicy będą mogli lepiej zrozumieć geometrię produktów, co przekłada się na większą łatwość przygotowania projektu. Poniżej przeczytasz więcej o naszych najnowszych zmianach.

Nowe wytyczne do druku

Dlaczego wprowadziliśmy zmiany?

Dotychczasowe wytyczne nie zawsze w pełni oddawały rzeczywisty kształt poszczególnych produktów lub ich elementów. Brak precyzyjnych oznaczeń mógł prowadzić do błędów przy druku sublimacyjnym na tkaninach, takich jak źle umiejscowione logotypy czy przypadkowo ucięte napisy. Nowe wytyczne eliminują te problemy i pozwalają projektować bardziej świadomie.

Najważniejsze zmiany w wytycznych graficznych

Na czym dokładnie polegają wprowadzone przez nas zmiany? Przeczytasz o tym poniżej.

Niebieska linia – obszar zadruku

W nowych wytycznych niebieska linia dokładnie definiuje kształt formatki. W wersji pierwotnej brakowało tych informacji, a niebieska linia otaczała cały obszar formatki. W poprzedniej wersji wytycznych wymagane było zadrukowanie całego obszaru roboczego. Teraz grafika może wypełniać tylko przestrzeń wewnątrz niebieskiej linii, choć dla bezpieczeństwa zalecamy zadrukowanie całości.

Czerwona linia – obszar ochronny

To opcja dobrze już znana naszym klientom z dotychczasowych wytycznych. Oznacza strefę bezpieczeństwa dla logotypów, tekstów i innych kluczowych elementów. Nowe wytyczne precyzyjniej definiują ten obszar, co zmniejsza ryzyko przypadkowego przycięcia lub deformacji grafiki. W efekcie pogląd czerwonej linii wyraźnie wskazuje, gdzie na wydruku znajdą się kluczowe elementy.

Lepsze zrozumienie geometrii produktu

Dodanie niebieskiego zarysu kształtu obiektu umożliwia łatwiejsze planowanie rozmieszczenia grafiki. Projektanci mogą teraz dokładniej dopasować projekt do realnych wymiarów produktu. W rezultacie całość procesu będzie przebiegać sprawniej. Klienci zyskają możliwość dokładniejszego planowania swojego nośnika reklamy, a my jednocześnie wyeliminujemy ryzyko niepoprawnych wydruków.

graficy

Projektuj świadomie z adsystem

Zaktualizowane wytyczne to krok naprzód w stronę lepszej współpracy z naszymi klientami. Ułatwiają one przygotowanie plików do druku sublimacyjnego, zwiększają precyzję i pozwalają na bardziej efektywną realizację zamówień. Dzięki tym zmianom możesz tworzyć projekty, które będą wyglądały dokładnie tak, jak je zaplanowałeś.
Sprawdź nowe wytyczne i projektuj świadomie!

Topics: druk