home {{this.$translate('menu.back')}}
{{this.$translate('contact-write-to-us')}}
logo-white

Blog

ścianki reklamowe
Stand i jego mocne strony w reklamie
Bądźmy widoczni wszędzie tam, gdzie to możliwe – takiego motta powinni trzymać się przedsiębiorcy, którzy chcą zwiększyć rozpoznawalność marki i osiągnąć sukces w swojej branży. Niestety rynek stawia właścicielom firm coraz większe wymagania, trzeba potrafić się odnaleź...
Wystawiennicze know-how, czyli co powinniśmy wiedzieć o podstawowych materiałach reklamowych ?
Firmy aspirujące do zaistnienia na rynku w danej branży, mają możliwość skorzystania z promocji, jaką daje im uczestnictwo w różnego rodzaju imprezach wystawienniczych, targach. Według danych statystycznych to jeden z potężniejszych kanałów pozyskiwania klientów oraz s...
(Nie)Oczekiwana zmiana miejsc - korzyści posiadania ściany mobilnej
Przepisy prawne są bardzo skomplikowane, a język prawniczy nie należy do najłatwiejszych. Poza tym nie zawsze dysponujemy wystarczającą ilością wolnego czasu, by dodatkowo zająć się takimi czynnościami. Nie chodzi tu wcale o stosowanie prawa, a wręcz przeciwnie o pros...
Alternatywne miejsce spotkań - plusy wyboru ścianek wystawienniczych
Spotkania zawsze odbywają się w określonych miejscach. Umawiamy się w kawiarni, w kinie, w sklepie. Spotykamy się też w pracy, a gdy bierzemy udział w dużej ilości imprez wystawienniczych, targach branżowych, czy konferencjach, gdzie miejsce nabiera szczególnego znaczen...
Ogranicza nas tylko wyobraźnia- przegląd ścianek ekspozycyjnych
W świecie filmu, muzyki, wydarzeń artystycznych, pokazywać się na ściance wypada, a nawet należy. Nie bez powodu środowiska związane ze sztuką, gwiazdy wielkiego formatu i celebryci fotografują się na reklamowym tle. Ścianka ekspozycyjna używana jest zawsze tam, gdzie p...
Zakup systemów wystawienniczych zawsze się opłaca!
Co decyduje o wyrazistości i sile przekazu? Czy połączenie dźwiękowego tła z przekazem wizualnym, umiejętne zastosowana gra skojarzeń ? Czy wręcz przeciwnie - skromność środków, proste, krótkie hasła. Wydaje się, że w celach reklamowych, wszystkie chwyty dozwolone. Co j...