logo
user
heart
cart
hamburger

Od minimalistycznych ekspozycji po barokowe wystawy – jak dopasować styl stoiska do marki?


JW

Stoiska targowe
Kobieta prezentuje elementy zabudowy targowej grupie uczestników wydarzenia.

Aranżacja stoiska targowego bez spiny – od czego zacząć?

Trzy osoby przy stoisku adsystem – uśmiechnięci uczestnicy targów rozmawiają i pozują do zdjęcia.

Stoisko na targi a wizerunek marki – co chcesz powiedzieć odwiedzającym?

elementor/air-table
elementor/lightbulb-flash-line
elementor/shape-line
Stoisko na targi adsystem z hasłem „Marketing is art”, interaktywnym ekranem i kolorowymi grafikami.
Przeczytaj również
Jak wyróżnić markę na targach biżuterii i minerałów?
arrow-right-top-icon

Jak dopasować styl stoiska do marki? Kilka zasad na koniec

Zacznij od celu
Po co jedziesz na targi? Chcesz sprzedawać, budować relacje, promować nowość, zaznaczyć obecność? Styl stoiska musi to wspierać.
Pomyśl o odbiorcy
Kto ma się zatrzymać przy stoisku? Jakie skojarzenia powinien mieć z Twoją marką? Styl filtruje odbiorców. Mówi: „To miejsce jest dla Ciebie” – albo wręcz przeciwnie.
Dopasuj się do wydarzenia
Luksusowe targi biżuterii, kameralna wystawa rękodzieła, giełda minerałów – każda z tych scen wymaga innego podejścia. Zbadaj konkurencję. Nie po to, żeby kopiować, ale po to, żeby zdecydować, czy chcesz wpasować się w trendy, czy wyróżnić.
Zbadaj konkurencję
Nie po to, żeby kopiować, ale po to, żeby zdecydować, czy chcesz wpasować się w trendy, czy wyróżnić.
Zachowaj spójność
Stoisko to przedłużenie marki. Niech mówi tym samym językiem, co Twoja oferta, strona i social media.
Dobierz odpowiedni system wystawienniczy
W adsystem działamy po to, aby nikt nie przeszedł obok Ciebie obojętnie. Pomożemy Ci dobrać narzędzia, które zapoczątkują komunikację z Twoimi klientami.
Bądź autentyczny
Styl stoiska nie musi imponować wszystkim. Ma przyciągnąć właśnie tych klientów, do których chcesz trafić. I pasować do tego, jak działa Twoja marka na co dzień.
Podobne wpisy
chevron
chevron