home {{this.$translate('menu.back')}}
{{this.$translate('contact-write-to-us')}}
logo-white

Blog

Wszystkie kategorie
Dlaczego warto używać ścianek? 10 zalet ścianki reklamowej

Zwiększona widoczność marki, łatwy montaż i uniwersalne zastosowanie. To tylko kilka z korzyści, jakie dają ścianki reklamowe. Jeśli rozważasz zakup systemu reklamowego tego typu, zobacz, co zyskasz wybierając właśnie ściankę reklamową na swój nośnik komunikacji marketingowej.

Jaki namiot reklamowy na trudne warunki atmosferyczne?

Silny wiatr i ulewny deszcz mogą skutecznie pokrzyżować szyki organizatorom wydarzeń outdoorowych. Jeśli dojdzie do załamania pogody, wystawcy muszą być skutecznie zabezpieczyć stoisko. Rozwiązaniem tego problemu są namioty reklamowe na trudne warunki atmosferyczne. Jaki model sprawdzi się w takich okolicznościach? Sprawdźmy.

Trybunka w 5 minut: montaż trybunek reklamowych

Jak złożyć trybunkę reklamową? To prostsze niż się wydaje. Dowiedz się, jak szybko i skutecznie przejść przez proces montażu, niezależnie od modelu trybunki. Bez narzędzi, bez skomplikowanych instrukcji, a przede wszystkim – bez stresu. 

 

Program partnerski adPro: co to jest? Dlaczego warto do niego dołączyć?

Kanadyjski autor książek z dziedziny psychologii biznesu, Brian Tracy, w jednej ze swoich publikacji napisał: relacje są fundamentem każdego udanego przedsięwzięcia. To stwierdzenie wpisuje się w wartości naszej firmy, dlatego adsystem rusza z programem partnerskim adPro. Zobacz, jaki mamy pomysł na współpracę z innymi firmami i jakie korzyści adPro może przynieść twojemu biznesowi.

Ile kosztuje udział w targach? Kompleksowy przewodnik

Koszt udziału w targach branżowych to spory wydatek. Ceny samych stoisk w podstawowym wydaniu zaczynają się od kilku tysięcy złotych, a wycena zabudowy premium może sięgać nawet kilkuset tysięcy. Jeśli przygotowujesz się do udziału w wydarzeniu targowym, zobacz, ile środków należy na ten cel przeznaczyć.

Jak stosować kolory marki w kreowaniu wizerunku?

Zamknij oczy i wyobraź sobie logo ulubionej marki. Co widzisz? Na 90% przyszły ci na myśl kolory. Barwy to pierwsze skojarzenie, które buduje emocjonalną więź z marką. Zobacz, jak świadomie korzystać z kolorów, aby zwiększyć rozpoznawalność swojego brandu.