home {{this.$translate('menu.back')}}
{{this.$translate('contact-write-to-us')}}
logo-white

Blog

Stoiska targowe
Targi branżowe. Dlaczego warto na nie jeździć?
Targi branżowe to doskonała okazja dla przedsiębiorców do zaprezentowania swojej oferty, dotarcia do nowych odbiorców oraz zwiększenia rozpoznawalności marki. Zwiedzający mogą podczas takich wydarzeń rozwiać swoje wątpliwości i zasięgnąć porad profesjonalistów. Udział...
Stoiska i ścianki reklamowe – jak wykorzystać ich potencjał?
  Stoiska czy ścianki reklamowe to bardzo popularne formy reklamy, które można spakować do małej torby i zabrać ze sobą na targi i eventy branżowe. Mimo tego, że obecnie marketing coraz prężniej działa w internecie, to tradycyjna reklama wciąż jest skutecznym spos...
Targi branżowe w dobie COVID-19
  Rok 2020 i pojawienie się pandemii koronawirusa znacznie zmieniły formę i przebieg takich wydarzeń, jak targi branżowe. Kolejne restrykcje i obostrzenia związane z walką z covidem ograniczyły możliwość spotkań na eventach, które musiały przenieść się w świat onl...
Projektowanie stoisk targowych krok po kroku. Jeśli Twoje stanowisko ma powalać odbiorców, żadnego etapu nie wolno pominąć
Aktywność firmy podczas różnego rodzaju eventów ma wiele zalet: ułatwiania nawiązywanie kontaktów biznesowych, buduje świadomość marki wśród odbiorców, kreuje jej pozytywny wizerunek. Rzecz w tym, że podczas jednego wydarzenia ten sam cel przyświeca dziesiątkom, a nawet...
Gotowe zabudowy targowe na każdą okazję. Zaufaj projektantom Adsystem, a Twoja marka skutecznie przykuje uwagę odbiorców
Marketing eventowy to specyficzna dziedzina. Jednak nie ma żadnych wątpliwości, że umiejętnie prowadzone działania promocyjne podczas branżowych konferencji czy konwentów przynoszą konkretne korzyści. Specjaliści z Adsystem dokładnie wiedzą jak sprawić, by Twoje firmowe...
Całkowite przeobrażenie każdej przestrzeni może być łatwe. Tanio przygotuj się do targów!
Obecność na wszelkiego typu wydarzeniach targowych, konferencjach i innych miejscach, w których można zawalczyć o zainteresowanie branżowych mediów, klientów i kontrahentów to wielka szansa – by ją wykorzystać, należy się jednak odpowiednio przygotować. To z kolei bywa ...