Bez względu na to czy szykujesz wyjątkową akcję promocyjną czy przygotowujesz się na targi branżowe, z pewnością chcesz, aby Twoje stanowisko było oryginalne i przyciągało wzrok wszystkich gości. W tym celu musisz je odpowiednio zaaranżować. Z pewnością docenisz więc dużą swobodę w zakresie planowania stanowisk reklamowych. Sprawdź jak zaplanować stoisko, aby zwracało uwagę i realizowało najważniejsze dla Twojej firmy cele.
Jak zaplanować stoisko reklamowe?
Chcąc dotrzeć ze swoją ofertą do jak największej liczby osób z Twojej grupy docelowej, musisz dobrze przemyśleć swój przekaz marketingowy. Na zrobienie pierwszego wrażenia masz tylko kilka sekund, ale o nic się nie martw! Systemy na zamówienie Adsystem maksymalnie Ci to ułatwią. Odpowiednia reklama i dobrze rozplanowane systemy reklamowe i wystawiennicze wywierają duży wpływ na ludzi. A jeżeli chciałbyś dowiedzieć się, co tak naprawdę decyduje o tym, czy reklama na zamówienie jest skuteczna przeczytaj ten artykuł.
Bez względu na to czy wybierasz się na konferencję branżową czy też organizujesz duży event lub wyjątkową akcję promującą produkty lub usługi, które oferujesz, powinieneś przemyśleć najpierw jak będą prezentować się wszystkie stoiska reklamowe. Realizacja wszystkich ważnych dla firmy celów powinna tutaj być na pierwszym planie. Jeśli więc Twoim nadrzędnym założeniem jest nie tylko sprzedaż usług, ale także zakorzenienie w umysłach klientów nazwy Twojej firmy, jej głównej misji czy specjalizacji, wyglądu logo czy brandowych kolorów, to planując stoisko masz wspaniałe pole do popisu! Dzięki możliwości nadrukowania atrakcyjnych, przyciągających wzrok reklam na stoiskach targowych i wystawowych, możesz w ciekawy sposób zainteresować ludzi i dać się im bliżej poznać. Grunt, aby robić to w pomysłowy i nienachalny sposób. Twój klient z pewnością będzie bardziej skłonny zakupić produkt od firmy, którą miał choć raz okazję poznać.
Jeden system, wiele zastosowań
W Adsystem projektujemy stanowiska zgodnie z wytycznymi klientów tak, aby spełniało wszystkie ich oczekiwania. Personalizowany wydruk i mnogość opcji sprawia, że znajdziesz coś dla siebie i przygotujesz takie stanowisko, jakie chcesz. Modułowe zabudowy targowe traktowane są bardziej w kategorii inwestycji, niż jednorazowego zakupu. Dlaczego?
Ponieważ jedną konstrukcję możesz wykorzystywać przez wiele lat.
Masz możliwość jej swobodnego i wygodnego konfigurowania i rozbudowywania o kolejne elementy.
Wydruki możesz wymieniać w zależności od charakteru imprezy, promowanej właśnie przez Twoją firmę inicjatywy czy nowego produktu, który akurat wprowadziłeś na rynek.
Wszystko to sprawia, że oszczędzasz pieniądze i wykorzystujesz jeden system wielokrotnie, dbając przy tym wszystkim o środowisko.
Nowoczesność i innowacja w zabudowie targowej
Tworząc własne stoisko targowe, nigdy nie zapominaj o mocy, jaką ma reklama. Styl ma tu ogromne znaczenie, dlatego postaw na nowoczesne i innowacyjne możliwości. System do zabudowy targowej mFrame jest modułowy i w pełni mobilny. Wybierając to rozwiązanie otrzymujesz więc dużą wygodę i wolność użytkowania. Klienci, którzy zdecydowali się na ten system zawsze podkreślają, że jest niezwykle wygodny w montażu. Zapewni Ci on także bardzo indywidualny styl realizacji, ponieważ jest całkowicie modyfikowalny i przeznaczony do wielokrotnego użytku.
Cała konstrukcja opiera się na prostym stelażu i wymiennych modułach. Bez większego wysiłku możesz więc dopasować swoje stanowisko reklamowe do każdej przestrzeni. To duży atut zwłaszcza w chwili, gdy nie masz zbyt wiele miejsca i czasu na rozłożenie swojej zabudowy na targach. Cały system możesz złożyć do pojedynczych elementów i nie potrzebujesz do tego absolutnie żadnych narzędzi. Wszystko to znacznie ułatwia jego transport i przechowywanie.
Wyróżnij się i postaw na indywidualny styl
Jak zaplanować stoisko to z klasą! Nie bądź jak wszyscy i postaw na indywidualny styl, które przyciągnie wzrok i zachęci do podejścia do stanowiska i zapoznania się z ofertą Twojej firmy. Tak działa skuteczna reklama. Realizacje stanowisk wystawienniczych mogą być rozmaite. Do ekspozycji produktów możesz wykorzystać półki oraz specjalne panele na zawieszki. Jeśli sobie tego życzysz, to możesz oczywiście także wzbogacić stanowisko o TV na systemowym uchwycie. Możesz także dołożyć oświetlenie LED czy specjalnie pomieszczenie gospodarcze z drzwiami zamykanymi na klucz, w którym schowasz dodatkowy zapas materiałów, ulotek promocyjnych i gadżetów reklamowych.
Jeśli masz obawy, że na Twoim stanowisku reklamowym może być zbyt mało światło, to możesz zastosować kasetony podświetlane, dynamiczne lub też adVideo Walls (ekrany LEDowe), które świetnie ożywią całą przestrzeń. A żeby klient bez trudu mógł odnaleźć lokalizację Twojego stanowiska, zastosuj systemy podwieszane adUp, które zostały stworzone, by być “kropką nad I” Twojego stoiska targowego. Jak widzisz modułowa aranżacja przestrzeni targowych daje Ci pełną swobodę działania i pobudza kreatywność! Wykorzystaj pełnię możliwości Adsystem i stwórz stanowisko, o którym zawsze marzyłeś.