home {{this.$translate('menu.back')}}
{{this.$translate('contact-write-to-us')}}
logo-white

Stoiska reklamowe na targach pracy

author
Redakcja
adsystem
09 grudnia, 2021

Targi pracy to cykliczne eventy w wielu miastach Polski, które dają szansę nawiązania współpracy firmom z wielu branż z grupą potencjalnych pracowników. Misją targów pracy jest często budowanie oraz rozwój relacji między środowiskiem akademickim a biznesem. Jak zaprezentować firmę na takim wydarzeniu i wyróżnić się wśród tłumu innych pracodawców? Zaaranżuj pomysłowe i atrakcyjne stoiska reklamowe, aby przyciągnąć do siebie najlepszych kandydatów!

Organizacja targów pracy – misja i cele

Wydarzenia takie jak dni kariery oraz akademickie targi pracy od lat cieszą się dużą popularnością w wielu polskich miastach m.in. we Wrocławiu, w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie czy Lublinie. Celem tego typu wydarzeń jest możliwość lepszego zorientowania się w ofertach pracy firm oraz okazja do bezpośredniego zapoznania się z procesami rekrutacji przez potencjalnych kandydatów.

Misją targów pracy jest także skracanie dystansu między pracodawcami a ambitnymi studentami ostatnich lat studiów czy też świeżo upieczonymi inżynierami, licencjatami czy magistrami. Targi pracy wspierają często znane agencje pracy, oferując zatrudnienie, staż i praktyki.

Kto pojawia się na targach pracy?

Na targach pracy można spotkać przedstawicieli kilkudziesięciu firm, rekruterów, doradców zawodowych, coachów, a nawet fotografów, którzy robią zdjęcia do życiorysów i słyną z najlepszych sesji biznesowych. Przede wszystkim jednak na tego typu eventach pojawiają się tysiące kandydatów, którzy chcą nawiązać pierwsze relacje zawodowe, szukają pierwszych praktyk lub zależy im, aby stanąć twarzą w twarz z rekruterem i poznać szczegóły całego procesu zatrudnienia.

Podczas targów pracy odbywają się m.in:

  • prezentacje wielu firm i zagranicznych korporacji,

  • panele dyskusyjne z liderami biznesu,

  • warsztaty i eksperckie prelekcje prowadzone przez wybitnych ludzi z branży,

  • konsultacje z doradcami zawodowymi,

  • mini kursy na temat tego, jak wejść na rynek pracy,

  • mini sesje coachingowe,

  • sesje zdjęciowe czyli możliwość wykonania profesjonalnej fotografii do CV, konkursy, podczas których jest do wygrania możliwość odbycia stażu w wybranej firmie.

Targi pracy – aranżacje

Sam widzisz, że wśród tak wielu atrakcji i tłumu ludzi, jako wystawca musisz zaopatrzyć się w atrakcyjne i pomysłowe systemy wystawiennicze, przykuwające uwagę jak największej liczby uczestników, którzy przyjadą na targi pracy. Reklama, której szukasz musi więc wyjątkowo zapadać w pamięć i zainteresować kandydatów.

Twoje stoisko targowe powinno również sprawić, że nie wypadniesz blado na tle innych pracodawców, a wręcz przeciwnie: zrobisz duże wrażenie jako wystawca. Jak możesz to wszystko osiągnąć? Z doświadczenia możemy podpowiedzieć Ci: tak, jak osiągają to nasi klienci, którzy odnoszą sukcesy na wielu polskich i międzynarodowych wydarzeniach – inwestując w akcesoria z oferty Adsystem.

  • Modułowa zabudowa targowa mFrame – to dla Ciebie nie jednorazowy zakup, ale inwestycja, poniewaz tę konstrukcję wykorzystasz przez lata. Możesz dowolnie zmieniać jej konfigurację i dokonywać rozbudowy wedle własnych upodobań i potrzeb. Te stoiska zabierzesz więc ze sobą nie tylko na targi pracy. Wystawa posłuży Ci podczas wielu innych okazji, ponieważ wydruki są wymienne. System do zabudowy targowej Mframe daje Ci wygodę i mobilność. Możesz złożyć go do pojedynczych elementów, co ułatwi Ci transport i przechowywanie. A gdy tylko pojawi się odpowiednia okazja, bez wysiłku (i bez żadnych narzędzi) ponownie złożysz swój stand.

  • Ultramobilna zabudowa targowa Multiframe – efektywnie zaprojektowane stoisko targowe w pełni dostosowane do wymagań Twojej firmy. To także system wielokrotnego użytku z pełną możliwością modyfikacji poszczególnych elementów. Konstrukcja tego systemu wystawienniczego opiera się na aluminium. Wpływa na stabilność elementów, ale i dość niską wagę. Wydruki reklamowe na targi pracy z logo Twojej firmy i zawołaniem do działania dla kandydatów wykonywane są na tekstyliach metodą sublimacji. Materiał nie przepuszcza światła i nie gniecie się, więc nigdy nie wymaga prasowania. Możesz bez obaw składać go w kostkę i przewozić w dowolne miejsce.

  • Systemy podwieszane – to prawdziwa “kropka nad i” Twojego stoiska reklamowego na targi pracy. Przyciągnie uwagę każdego kandydata nawet z odległego końca hali. Dla wielu osób stanie się także punktem orientacyjnym, dlatego z pewnością zapadnie im w pamięć. Wydruk reklamowy, na wybranym przez Ciebie systemie podwieszanym, idealnie przylega do konstrukcji, a w razie potrzeby możesz go bez problemu wymienić na inny.

Sprawdź również trybunki reklamowe adsystem oraz kasetony LED, które zawsze robią efekt WOW. Wybrany system do zabudowy targowej pozwoli Ci zaaranżować stoisko, którego pozazdroszczą Ci inni wystawcy. W wyposażeniu stoiska Mframe znajduje się kantorek. Systemowe drzwi, dzięki którym zbudujesz sobie praktyczne pomieszczenie gospodarcze zamykane na klucz z grafikami dookoła. To szczególnie praktyczne, zwłaszcza jeśli targi pracy trwają kilka dni, a Ty masz przy sobie dużą ilość wartościowych gadżetów reklamowych i materiałów informacyjnych, które chcesz przechować w bezpiecznym miejscu.

Oprócz tego na swoim stoisku reklamowym możesz zamontować półki i zawieszki, na których wyeksponujesz gadżety firmowe, katalogi lub ulotki reklamowe. Oprócz tego, możesz pokusić się o specjalny uchwyt TV, na którym powiesisz ekran i wyświetlisz kandydatom np. krótki filmik prezentujący jak wygląda siedziba Twojej firmy i jej biura. Możliwości jest bardzo dużo. Powodzenia w wyborze najlepszych rozwiązań. W razie wątpliwości, napisz do nas! Chętnie je rozwiejemy.