home {{this.$translate('menu.back')}}
{{this.$translate('contact-write-to-us')}}
logo-white

Blog

Stoiska targowe
Premiera nowej zabudowy targowej, czyli stoisko Double Deck
Dodatkowe piętro, niemal 25 metrów kwadratowych powierzchni i efekt “wow”. Na tegorocznych targach Rema Days zaprezentowaliśmy nasze nowe stoisko targowe. Tym razem poszliśmy o krok dalej, a właściwie wyżej - przygotowaliśmy piętrową zabudowę targową, obok której nie sposób przejść obojętnie.
6 wskazówek, jak przygotować się na targi i niczego nie zapomnieć 

Planujesz udział w targach i zastanawiasz się, jak przygotować stoiska wystawiennicze oraz pozostałe elementy promocji? Zebraliśmy dla ciebie sześć wskazówek, dzięki którym każde stoisko targowe będzie znakomitą wizytówką marki, a udział w targach stanie się ważnym narzędziem promocji firmy.  

Jak przygotować stoiska reklamowe na duże wydarzenie? Case study — zabudowy targowe dla AmberExpo
Amerbexpo - Centrum Wystawienniczo-Kongresowe z Gdańska, jest jednym z najnowocześniejszych obiektów w Polsce, które zajmuje się organizacją różnych wydarzeń, w tym targów branżowych. Specjalizują się w eventach nie tylko lokalnych, ale także o charakterze ogólnopolskim i międzynarodowym. Od 10 do 12 października, odbyła się tam również 22. edycja targów Baltexpo 2023, gdzie praktycznie wszystkie hale były wypełnione rozwiązaniami od adsystem.
Budżetowe rozwiązanie dla Twojego biznesu - modułowe stoisko reklamowe
Zaawansowane rozwiązania targowe to nie zawsze najlepsza opcja dla wszystkich firm, szczególnie jeśli Twój budżet ogranicza Cię do podstawowych pomysłów na reklamę. To nie oznacza, że musisz wybierać nudne i przewidywalne rozwiązania. Projektując własne stoisko targowe, musisz pamiętać przede wszystkim o tym, aby dotarła do Twoich klientów i nie pozwoliła o sobie zapomnieć na długo.
Przyszłość branży wystawienniczej oraz eventowej - modułowe stoisko targowe
Branża wystawiennicza stale odżywa i wkracza w swój czas rozwoju. Po długiej przerwie głodni wrażeń i spotkań przedsiębiorcy znów stają przed wyzwaniami, jakie otwiera przed nimi rynek targowy. Dla wielu firm eventy to jedna z najważniejszych okazji do zdobycia klientów i zwiększenia swojej sprzedaży. Zarówno w środowisku lokalnym, jak i międzynarodowym, sektor wystawienniczy wraca do życia, a wraz z nim nowości, innowacje i przyszłościowe rozwiązania, które ułatwią funkcjonowanie.
Jak może wyglądać stanowisko targowe?
Dobrze przygotowane stoisko targowe zachęca potencjalnych klientów do zapoznania się z ofertą firmy, a także pomaga zadbać o relacje ze stałymi kontrahentami. Warto brać udział w różnego rodzaju targach, jest to bowiem jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingu bezpośredniego. Kluczem do sukcesu jest odpowiednie przygotowanie