home {{this.$translate('menu.back')}}
{{this.$translate('contact-write-to-us')}}
logo-white

Jak wybrać kaseton reklamowy LED odpowiedni dla twojego biznesu? Porównanie modeli Lightboxów

author
Kamila Zalińska-Woźny
SEO Copywriterka
29 kwietnia, 2024

Kaseton reklamowy dwustronny, ścienny, a może pop-up? Jaki Lightbox będzie odpowiednim rozwiązaniem dla twojego biznesu? Jeśli szukasz kasetonu LED i nie wiesz, jaki wybrać, zapraszamy do lektury naszego poradnika.

Kasetony reklamowe we współczesnym marketingu

Kasetony świetlne, obok ścianek reklamowych, to jedne z najpopularniejszych nośników reklamy wizualnej na rynku. Są chętnie wybierane na najróżniejsze okazje promocyjne, eventy czy do biur i lokali usługowych. Ich popularność nie jest przypadkowa - to bardzo efektywne i skuteczne narzędzia marketingowe.

Czym są kasetony reklamowe?

Kasetony reklamowe, nazywane też lightboxami, to konstrukcje, które opierają się na ramie aluminiowej. Ich montaż w większości przypadków jest beznarzędziowy, ponieważ aby wznieść kaseton, wystarczy połączyć ze sobą poszczególne elementy konstrukcji. Co szczególnie ważne, kasetony reklamowe wyróżniają się od np. ścianek reklamowych tym, że są wyposażone w oświetlenie LED zamontowane wewnątrz ramy.

Zwieńczeniem omawianych tu lightboxów są wydruki z personalizowanymi grafikami. Możesz postawić na kasetony jednostronne lub dwustronne, które są wyposażone w dwie tekstylne płachty z wydrukami. Aby przygotować wydruki tego typu, stosujemy sublimacyjną technikę druku. Dzięki niej grafiki mają świetną jakość, a kolory są bardzo dobrze odwzorowane i głębokie. To wszystko sprawia, że kaseton reklamowy stanowi efektowną wizytówkę marki.

Kaseton LED

Przeczytaj również: adFrame Quick 2.0 - nasz bestsellerowy kaseton reklamowy LED w nowej odsłonie

Dlaczego kasetony są tak skuteczne?

Połączenie aluminiowej ramy, tekstylnych wydruków z oświetleniem LED sprawia, że kasetony tekstylne zdecydowanie wyróżniają stoisko na tle konkurencji i przyciągają do niego klientów. Kaseton, w przeciwieństwie do tradycyjnej ścianki reklamowej, operuje również oświetleniem, dzięki czemu przekaz reklamowy jest lepiej widoczny.

adTips

Kasetony świetlne sprzyjają kreowaniu pozytywnego wizerunku marki premium. Jeśli wyposażysz swoje stoisko promocyjne w nowoczesne rozwiązania tego typu, klienci zmienią postrzeganie brandu jako firmy, która czerpie z nowinek i stawia na nowoczesne technologie.

Kolejnym czynnikiem, który sprawia, że kasetony świetlne są tak efektywnymi nośnikami reklamy, jest możliwość łatwej wymiany wydruków. Jeśli z czasem będziesz prowadzić nowe działania promocyjne lub zmienisz pomysł na grafikę, wystarczy, że zamówisz jedynie nowe wydruki do już posiadanej konstrukcji. Wszystkie wyroby od adsystem są ustandaryzowane, co oznacza, że możesz bez obaw dobrać do swoich kasetonów dwustronnych czy jednostronnych zupełnie nowe grafiki. Dzięki temu produkt może służyć przez długi czas podczas kolejnych promocji.

Kaseton LED

Rodzaje kasetonów reklamowych i ich zastosowanie

Kasetony świetlne to szeroka gama produktów, które zapewniają różne korzyści oraz zastosowania. Jeśli chcesz wybrać rozwiązanie optymalne dla twojego biznesu, zobacz jakie rodzaje kasetonów led dostępne są na rynku.

Kasetony reklamowe wolnostojące

To konstrukcje zbudowane w taki sposób, aby można było ustawić je niezależnie od ewentualnych podpór. Ich konstrukcje są wyposażone w solidne stopy podporowe, które pozwalają na stabilne ustawienie systemu wystawienniczego. Co ważne, produkty tego typu umożliwiają dwustronną ekspozycję reklamy, dzięki czemu twój przekaz będzie widoczny z różnych kierunków. Dodatkowo w tej kategorii produktów zgromadzone są wyroby w różnych rozmiarach, nawet modele liczące sobie 600 cm szerokości.

W jakich okolicznościach kasetony reklamowe wolnostojące będą dobrym wyborem? To bardzo uniwersalne rozwiązania, na które możesz postawić z powodzeniem, jeśli planujesz udział w najróżniejszych działaniach promocyjnych. Kaseton reklamowy dwustronny będzie dobrym wyborem np. podczas promocji w centrach handlowych, galeriach, sklepach czy też na targach. Co ważne, w ofercie adsystem znajdziesz Lightbox LED wyposażony w baterie, którego nie trzeba podłączać do zasilania sieciowego. To oznacza, że bliskość gniazd elektrycznych nie będzie ograniczać twojej swobody podczas urządzania stoiska.

Kasetony reklamowe ścienne

To produkty, które możesz zastosować jako szyld reklamowy czy efektowny, podświetlany obraz lub tablicę informacyjną. Reklamowe kasetony ścienne w ramie aluminiowej to jednostronne produkty, które montuje się na ścianach, a dzięki oświetleniu LED, przekaz reklamowy jest jeszcze lepiej widoczny. Popularnym rozwiązaniem jest montowanie produktów tego typu w witrynach sklepowych, gdzie zwracają uwagę przechodniów na ekspozycję. Równie dobrze sprawdzają się wewnątrz sklepów i lokali usługowych, gdzie mogą np. służyć zaakceptowaniu podziału wnętrza i asortymentu na konkretne strefy. Innym sposobem na kasetony tekstylne tego typu, jest ich montaż np. w recepcji czy poczekalni lub biurze, gdzie mogą pełnić funkcję nośników informacji wewnętrznej lub informować odwiedzających firmę, że trafili pod właściwy adres.

Kiedy kasetony reklamowe ścienne będą dobrym wyborem? Jeśli szukasz systemu wystawienniczego do stałej, jednostronnej ekspozycji.

Kasetony podwieszane

To z kolei produkty do montażu ściennego lub sufitowego, które będą dobrym uzupełnieniem stoiska targowego czy przestronnego lokalu usługowego. Kaseton reklamowy podwieszany z oświetleniem LED sprawi, że twoje stoisko w większej hali będzie dodatkowo zaakcentowane i potencjalni klienci łatwiej je odnajdą.

Kiedy kasetony podwieszane będą dobrym wyborem? Jeśli przygotowujesz stoisko na targi, które odbywają się w przestronnej hali lub urządzasz np. salon motoryzacyjny czy technologiczny. W tym drugim przypadku kasetony reklamowe podwieszane mogą sprzyjać podziałowi pomieszczenia na funkcjonalne strefy oraz optycznemu zaakcentowaniu ich.

Kaseton LED

Przeczytaj również: Kasetony reklamowe podwieszane: większa widoczność i lepsze oznakowanie stoiska

Na jakie czynniki zwrócić uwagę podczas wybierania kasetonu?

Chociaż kasetony tekstylne to uniwersalne nośniki reklamy, nie sposób wskazać jednego wariantu, który będzie idealnym rozwiązaniem na wszystkie okazje. Oto kilka najważniejszych czynników, które trzeba wziąć pod uwagę podczas wyboru Lightboxów.

Sposób ekspozycji i miejsce prezentacji

Zanim wybierzesz konkretne rozwiązanie, zastanów się, w jaki sposób produkt będzie eksponowany. Przemyśl, czy potrzebny jest ci kaseton jednostronny czy dwustronny, ponieważ to determinuje koszt wykończenia produktu. Ważnym czynnikiem jest też docelowe miejsce, w którym Lightbox będzie prezentowany oraz warunki panujące pomieszczeniu.

Kolejny element w tym przypadku to dostęp do prądu. Upewnij się, że twoje działania promocyjne będą prowadzone w takim miejscu, gdzie łatwo podłączysz zasilacz do gniazda elektrycznego. Jeśli nie masz takiej pewności, może lepszym rozwiązaniem może okazać się lightbox wyposażony w baterię.

Rodzaj wydarzenia

Teraz na tapet weźmy charamkter wydarzenia, podczas którego kaseton będą wspierać twoje działania promocyjne. Targi czy kilkudniowe imprezy wymagają innej oprawy, niż jednodniowe wydarzenia. Z reguły na imprezach targowych wystawcy rezerwują większe stoiska, na których efektywniejszym rozwiązaniem mogą być podświetlane ściany w formie kasetonów, niż pojedyncze, wolnostojące wyroby tego typu.

Częstotliwość użytkowania

Zalecamy również, aby rozważyć, jak często lightbox będzie składany i rozkładany. Produkty, które sprawdzą się w biurach lub lokalach usługowych, gdzie będą stać na stałe, nie wymagają np. szybko rozkładanego systemu pop-up. Natomiast produkty tego typu mogą okazać się idealnym wyborem podczas częstej zmiany miejsca ekspozycji.

Kaseton LED

Jak widzisz, wybór kasetonu nie jest łatwym zadaniem. Dzięki doświadczeniu w produkcji kasetonów dysponujemy rozległą wiedzą na ten temat, więc jeśli wciąż masz wątpliwości, jakie narzędzie wybrać, w naszej firmie możesz uzyskać kompleksową poradę. Zapraszamy do kontaktu.