home {{this.$translate('menu.back')}}
{{this.$translate('contact-write-to-us')}}
logo-white

AdFrame Quick 2.0 – nasz bestsellerowy kaseton reklamowy LED w nowej odsłonie

author
Kamila Zalińska-Woźny
SEO Copywriterka
28 lutego, 2024

Jeszcze łatwiejsza obsługa, wygodny montaż i gwarantowany efekt "wow" – nowa odsłona naszego bestsellerowego kasetonu Quick z podświetleniem led zadebiutowała w sklepie adsystem. Jeśli ciekawi cię, czym nowy kaseton reklamowy różni się od swojego poprzednika, zapraszamy do lektury.

Kaseton podświetlany Quick 2.0 – czym różni się od poprzedniej wersji?

Kasetony reklamowe z serii Quick to bestsellery w naszej ofercie. Klienci docenili ich funkcjonalność i wygodę użytkowania. W adsystem nie lubimy jednak spoczywać na laurach, dlatego wsłuchując się w opinie użytkowników, przygotowaliśmy nową, jeszcze lepszą wersję jednego z najpopularniejszych kasetonów. Zobacz, czym nowe kasetony podświetlane Quick 2.0 różnią się od swoich poprzedników i dlaczego warto na nie postawić?

Nowe kasetony świetlne adFrame Quick 2.0 są wyposażone w nowoczesne złącza typu Light Link. To znacznie efektywniejszy i łatwiejszy w użytkowaniu system, który charakteryzuje skutecznym przewodnictwem energii, odpornością na wilgoć oraz pył i wytrzymałością. Dzięki zastosowaniu połączeń tego typu mogliśmy wyeliminować przewody, które w poprzedniej wersji produktu bywały nieco kłopotliwe w użytkowaniu. Obecnie kaseton świetlny wyposażony w łącza Light Link można złożyć jeszcze szybciej i sprawniej.

Brak zapięć w narożnikach

Kasetony reklamowe z podświetleniem LED z serii Quick 2.0 różnią się od swoich poprzedników także tym, że usunęliśmy metalowe zapięcia w narożnikach. Chociaż dotychczasowe rozwiązanie było solidne i trwałe, w niektórych przypadkach bywało niewygodne w użytkowaniu. Usunięcie zapięć nie wpłynęło w żaden sposób na stabilność konstrukcji, ale dodatkowo sprawiło, że kasetony świetlne Quick 2.0 składa się jeszcze łatwiej.

Rama kasetonu adFrame Quick 2.0

Do zestawu zawsze dołączona jest torba transportowa

Kolejna zmiana, jaka została zastosowana w przypadku nowej odsłony kasetonów dwustronnych Quick 2.0, to dołączenie torby transportowej do każdego produktu oraz możliwość wyboru między różnymi pokrowcami. W zależności od swoich potrzeb możesz postawić na torbę typu softbag lub zdecydować się na solidniejsze rozwiązanie, jakim jest usztywniany zasobnik na kółkach. Co ważne, dzięki zastosowaniu aluminiowych profili, podobnie jak we wszystkich naszych kasetonach tego typu, sprawia, że konstrukcja jest lekka, a to dodatkowo usprawnia przenoszenie produktu.

Wersja o wysokości 250 cm ma dwa supporty

Kasetony reklamowe o wysokości 250 cm zostały wyposażone w dwa poprzeczne supporty umieszczone w ramie aluminiowej. Dzięki temu konstrukcja jest stabilniejsza, a wydruki jeszcze lepiej układają się na konstrukcji. W efekcie kasetony prezentują się lepiej i będą solidnym wsparciem reklamy twojej marki podczas najróżniejszych wydarzeń i targów.

Wszystkie opisane wyżej zmiany sprawiają, że produkt jest jeszcze wygodniejszy w użytkowaniu, a jego montaż przebiega szybciej. To szczególnie ważne w pracy przedstawicieli handlowych i innych reprezentantów firm, którzy często zmieniają miejsce pracy i prowadzą reklamę w różnych lokalach. Przygotowanie stoiska promocyjnego w oparciu o nasze kasetony reklamowe przebiegnie jeszcze łatwiej, co pozwoli skupić się na innych aspektach pracy.

Kasetony podświetlane w aranżacji biura

Kaseton dwustronny – dlaczego warto na niego postawić?

Omówiliśmy już najważniejsze zmiany techniczne, które wyróżniają model Quick 2.0 od innych kasetonów reklamowych. Teraz skupmy się na walorach użytkowych. Zobacz, dlaczego warto postawić właśnie na tę funkcjonalną kombinację aluminiowych profili, oświetlenia led oraz wysokiej jakości wydruków tekstylnych.

Świetna relacja jakości do ceny

Kasetony reklamowe adFrame Quick 2.0, podobnie jak poprzednia ich wersja, gwarantują świetną jakość w przystępnej cenie. Chociaż ten model produktu nie jest najtańszym, jaki oferujemy, to w tej cenie klient uzyskuje naprawdę efektywne narzędzie reklamy. Konstrukcja na bazie profilu aluminiowego z oświetleniem LED oraz tekstylnym wydrukiem z firmowymi grafikami będzie przyciągać z daleka wzrok klientów.

Uniwersalne rozwiązanie

Kaseton reklamowy jednostronny lub dwustronny to rozwiązanie, które wykorzystasz na wiele sposobów. Prosty montaż, wygodne przenoszenie i czytelny przekaz reklamowy sprawiają, że produkt możesz śmiało wykorzystać na targach, promocjach w centrach handlowych, w swojej firmie czy w instytucjach kultury lub urzędach. Nasz kaseton reklamowy możesz zastosować wewnątrz budynków jako element reklamy swoich produktów i usług czy przekazywać za jego pomocą informacje o prowadzonych akcjach specjalnych, grantach czy czasowych wydarzeniach.

adTips

Z uwagi na wysokiej jakości wykonanie i świetny wydruk, kaseton reklamowy Quick 2.0 może być dobrym sposobem na urozmaicenie aranżacji wnętrza. W biurze lub restauracji możesz postawić na jednostronny wydruk z ciekawą grafiką przedstawiającą np. piękny krajobraz i ustawić go przy ścianie. W efekcie zyskasz miejscową dekorację, która będzie dobrą alternatywą dla tradycyjnych ozdób wnętrzarskich. Oświetlenie LED rzuca dodatkowe światło na pomieszczenie. Jeśli urządzasz wnętrze, w którym brakuje naturalnego oświetlenia, nasz produkt to idealny sposób na rozświetlenie ciemniejszych kątów.

Kaseton podświetlany adFrame Quick 2.0

Kaseton podświetlany jako ścianka LED

Kasetony dwustronne i jednostronne z serii Quick są wyposażone w magnesy osadzone w bocznej części profilu aluminiowego. Dzięki temu kilka kasetonów można połączyć w większą ściankę i w ten sposób zaaranżować stoisko czy miejsce promocji. W takim przypadku możesz zaplanować wydruk, który będzie podzielony np. na trzy części, ale po złączeniu kasetonów, stworzy efektowną całość, która jeszcze lepiej zwróci uwagę klienta.

Kaseton dwustronny w dwóch wymiarach

Kasetony Quick 2.0 dostępne są w dwóch wariantach wysokości – 200 i 250 cm. Dzięki temu istnieje możliwość dostosowania zamówienia do swoich potrzeb oraz warunków architektonicznych miejsca, w którym prowadzona będzie promocja i reklama.