home {{this.$translate('menu.back')}}
{{this.$translate('contact-write-to-us')}}
logo-white

Blog

Wszystkie kategorie
Targi branżowe w dobie COVID-19
  Rok 2020 i pojawienie się pandemii koronawirusa znacznie zmieniły formę i przebieg takich wydarzeń, jak targi branżowe. Kolejne restrykcje i obostrzenia związane z walką z covidem ograniczyły możliwość spotkań na eventach, które musiały przenieść się w świat onl...
Reklama – jak przyciągnąć uwagę przechodniów?
Nawet najlepsze produkty i usługi nie sprzedadzą się w satysfakcjonującym stopniu, jeśli nikt się o nich nie dowie. Dlatego tak ważne są skuteczne akcje marketingowe, zachęcające klientów do zainteresowania się ofertą. W jaki sposób sprawić, żeby przechodzień zauważył twoją reklamę? Poznaj sprawdzone sposoby na zwrócenie uwagi klientów poprzez atrakcyjną reklamę zewnętrzną.
Stojaki do dezynfekcji – dobre miejsce na reklamę
Konieczność zachowania reżimu sanitarnego i utrzymywania obostrzeń związanych z pandemią koronawirusa sprawiła, że przykładamy większą uwagę do higieny. Konieczność dezynfekcji rąk zachodzi przy każdym wejściu do sklepu, lokalu czy innej powierzchni handlowo-usługowej...
Czy firma w internecie potrzebuje reklamy zewnętrznej?
W zależności od profilu firmy, biznes może być prowadzony stacjonarnie, online lub w systemie mieszanym. Od tego, w jaki sposób funkcjonuje przedsiębiorstwo, w dużej mierze zależą działania marketingowe. Te powinny być planowane tak, aby były skuteczne, docierały do j...
Reklama zewnętrzna w czasie pandemii COVID-19. Czy jeszcze ma znaczenie?
Pandemia koronawirusa SARS-CoV-2 zmieniła rynek pracy i podejście do marketingu. Wielu przedsiębiorców ogranicza wydatki na reklamę, rozważniej kalkulując budżety. Jak zmieniają się zachowania reklamodawców i konsumentów, i czy w czasach pandemii należy jeszcze inwest...
Projektowanie stoisk targowych krok po kroku. Jeśli Twoje stanowisko ma powalać odbiorców, żadnego etapu nie wolno pominąć
Aktywność firmy podczas różnego rodzaju eventów ma wiele zalet: ułatwiania nawiązywanie kontaktów biznesowych, buduje świadomość marki wśród odbiorców, kreuje jej pozytywny wizerunek. Rzecz w tym, że podczas jednego wydarzenia ten sam cel przyświeca dziesiątkom, a nawet...