Chcesz, aby o Twojej firmie dowiedziało się szersze grono odbiorców? Jednym z najlepszych rozwiązań jest branie udziału w imprezach branżowych, które w ostatnim czasie cieszą się niesłabnącym powodzeniem. Uczestniczenie w tego typu wydarzeniach, to doskonały sposób na promocję swojej marki i zdobycie nowych Klientów.
Z takich działań marketingowych korzysta wielu właścicieli przedsiębiorstw, którzy systematycznie jeżdżą na targi branżowe. Warunkiem koniecznym jest odpowiednie przygotowanie się do wydarzenia. Podpowiadamy, jak skutecznie się zaprezentować i przyciągnąć do naszego stanowiska sporą liczbę uczestników imprezy!
Zadbaj o odpowiednią powierzchnię Twojego stanowiska
Zabudowa targowa to najważniejsza kwestia, o którą powinniśmy zadbać. Musimy stworzyć niepowtarzalne stoisko, które będzie się wyróżniać na tle innych stanowisk. Powinno być odpowiedniej wielkości oraz posiadać ciekawy i przyciągający wzrok design, który sprawi, że odwiedzający dane wydarzenie będą chcieli do nas podejść i zapoznać się z proponowaną ofertą. Pamiętajmy, że zamawiając stoisko targowe, możemy przekazać producentowi projekt graficzny, który zostanie umieszczony na ścianach sprzętu. Powinien on oddawać tożsamość przedsiębiorstwa, dlatego musimy wybrać kolory z palety barw charakteryzujące naszą firmę.
Pierwsze, co powinno przykuwać uwagę, to logo, które musi zostać mocno wyeksponowane. W doposażeniu stoiska targowego pomogą nam systemy wystawiennicze, które wykorzystywane są do promocji produktów. Powinniśmy odgrodzić nasze stanowisko od pozostałych, dlatego warto zaopatrzyć się w ściany mobilne. Pozwolą nam uzyskać powierzchnię, w której Klienci będą mogli czuć się komfortowo. Zaletą zakupu takiego sprzętu jest również to, że będziemy bardziej widoczni dla potencjalnych Klientów.
Stwórz miejsce na swobodną rozmowę z potencjalnym Klientem
Jeśli chcemy odnieść sukces wizerunkowy podczas targów gastronomicznych, to koniecznie powinniśmy zainwestować w roll-up, który umieścimy obok naszego stoiska. Na produkcie umieśćmy również duże logo firmy oraz wypiszmy dość dużą czcionką kluczowe informacje o naszej firmie. Gwarantujemy, że ciekawie zrealizowany roll-up z daleka będzie zauważany przez uczestników wydarzenia. Oczywiście, wyposażeniem każdego stoiska są stojaki na ulotki, które świetnie będą prezentować naszą ofertę.
Podkreślmy, że sprzęt powinien być ustawiony tak, aby potencjalny Klient mógł swobodnie wziąć z niego broszurkę. Ważne jest również stworzenie miejsca, w którym będziemy rozmawiać z potencjalnymi nabywcami, zainteresowanymi naszą ofertą. Dlatego, idealnym rozwiązaniem będzie kupienie dwóch puf reklamowych, na których możemy nanieść logo naszego przedsiębiorstwa. Zaznaczmy, że druk wykonywany jest na powyższych produktach metodą sublimacji, gwarantuje ona trwałość napisu.