home {{this.$translate('menu.back')}}
{{this.$translate('contact-write-to-us')}}
logo-white

Blog

Wszystkie kategorie
Skuteczne planowanie targów: praktyczny harmonogram dla marketing managera
Organizatorzy targów zwykle ogłaszają terminy swoich imprez nawet z 18-miesięcznym wyprzedzeniem. I chociaż wydawać by się mogło, że to duży zapas czasu, to o harmonogramie targów warto pomyśleć jak najwcześniej. Aby wydarzenia tego typu przełożyły się na sukces firmy, powinny zostać wpisane do rocznego kalendarza działań marketingowych.
Ścienne kasetony reklamowe – porównanie modeli adFrame Poster i LPO
Dekoracja ścienna w formie kasetonu? A może szyld reklamowy przyciągający wzrok przechodniów? Niezależnie od tego, czy dysponujesz przestrzenią wewnętrzną, czy zewnętrzną, dobrze dobrany lightbox to gwarancja zwiększonej widoczności i profesjonalnego wizerunku marki. Sprawdź, jak wykorzystać modele adFrame Poster i LPO, aby wzmocnić przekaz promocyjny swojego biznesu.
Firma adsystem oficjalnym członkiem PIPT

Członkostwo w PIPT to ważny krok w rozwoju adsystem, pozwalający na aktywne uczestnictwo firmy w kształtowaniu standardów oraz przyszłości branży targowej i wystawienniczej w Polsce. Jako prestiżowa organizacja zrzeszająca liderów rynku, Polska Izba Przemysłu Targowego otwiera przed swoimi członkami nowe możliwości współpracy oraz wdrażania innowacyjnych rozwiązań. W jaki sposób przynależność do PIPT może wspomóc rozwój działalności wystawienniczej?

 

Poznaj adFrame Slim – nowy kaseton reklamowy LED

Szukasz sposobu na udoskonalenie swoich działań reklamowych? Poznaj adFrame Slim! Wąska rama, niewielka waga i podświetlenie LED – nowy produkt w ofercie adsystem to doskonała alternatywa dla standardowych systemów wystawienniczych.

 

Adsystem oficjalnym partnerem Motoclassic Wrocław
Jak promować markę z branży automotive? Jak zaprezentować samochód, aby stoisko wyróżniało się na tle innych wsystawców? I wreszcie, jakie nośniki reklamy sprawdzą się na motoryzacyjnym wydarzeniu? Odpowiedzi na wszystkie te pytania udzielimy podczas zbliżającej się edycji Motoclassic Wrocław - jednym z największych zlotów miłośników branży samochodowej.
Jak wykorzystać event marketing do zwiększenia świadomości marki?
Czym jest event marketing? Jak wykorzystać imprezy marketingowe do promocji firmy? Zobacz, jak za pomocą wydarzeń zdobyć potencjalnych klientów i utrwalić pozytywny wizerunek marki. Oto kilka sprawdzonych wskazówek, dzięki którym eventy branżowe pomogą ci w osiągnięciu celów biznesowych.