home {{this.$translate('menu.back')}}
{{this.$translate('contact-write-to-us')}}
logo-white

Blog

Wszystkie kategorie
Jak zadbać o relacje z klientem po targach - dobre praktyki
Budowanie relacji z klientem po targach to trudna sztuka. Należy zadbać o komunikację, która doprowadzi do biznesowego celu, czyli zakupu produktów lub usług. W tym wszystkim szalenie ważne jest słuchanie klienta i dopasowanie przekazu do jego potrzeb. Jeśli zastanawiasz się, jakie działania podjąć po targach i jak zadbać o kontakt z odbiorcami, zapraszamy do lektury naszego artykułu.
Jak przygotować projekt do druku? Komunikaty o błędach

Planujesz złożyć zamówienie w naszym sklepie, ale przygotowanie plików do druku sprawia ci trudności? Zapoznaj się z listą najczęstszych problemów, identyfikowanych przez PDF Checker. Do każdego z nich dobraliśmy rozwiązanie, które pozwoli wyeliminować niechciane błędy w druku.

 

Integracja marketingu online i offline: jak wielokanałowo promować markę?
Integracja marketingu online i offline zapewnia spójne doświadczenie marki i może znacząco poprawić skuteczność działań marketingowych. Zastosowanie kodów qr, prowadzenie transmisji na żywo czy współpraca z influencerami to tylko kilka spośród sposobów na marketing offline. Zobacz, na jakie działania warto postawić i jak skutecznie połączyć je z promocją online.
Top 5 korzyści, jakie przyniesie ci ścianka reklamowa tekstylna

Planujesz udział w konferencji branżowej, ale nie wiesz, w jaki sposób wyróżnić się na tle konkurencji? Poznaj korzyści, płynące z zastosowania ścianki tekstylnej podczas profesjonalnych wystąpień.

 

Marketing wydarzeń sportowych - case study naszej współpracy ze Snowee

Wysokość ponad 3000 m n.p.m., zmienna alpejska pogoda oraz żywiołowa impreza sportowa - takim wyzwaniom musiały sprostać produkty adsystem podczas imprezy Snowee Music Trip 2024. Nośniki reklamy na wydarzeniach sportowych to ważny punkt organizacji eventów tego typu. Przekonaj się, jakie produkty sprawdziły się w branży sportowej oraz jakie zastosowania znalazły.

 

Rodzaje reklamy zewnętrznej - flagi reklamowe
Skuteczne oznakowanie stoiska, łatwe targetowanie geograficzne czy wywołanie pozytywnych skojarzeń - to najważniejsze korzyści, jakie daje reklama zewnętrzna. Jeśli chcesz, aby nośniki reklamy outdoorowej wspierały działania promocyjne twojej marki, zobacz, jakie rodzaje reklam zewnętrznych wyróżniamy i jakie są ich mocne strony.