home {{this.$translate('menu.back')}}
{{this.$translate('contact-write-to-us')}}
logo-white

Ogranicza nas tylko wyobraźnia- przegląd ścianek ekspozycyjnych

author
Redakcja
13 października, 2017

W świecie filmu, muzyki, wydarzeń artystycznych, pokazywać się na ściance wypada, a nawet należy. Nie bez powodu środowiska związane ze sztuką, gwiazdy wielkiego formatu i celebryci fotografują się na reklamowym tle. Ścianka ekspozycyjna używana jest zawsze tam, gdzie pojawia się jakaś znacząca informacja, coś o czym powinniśmy dowiedzieć się już teraz albo jak najszybciej - jaki film ma właśnie premierę lub jaki produkt debiutuje na rynku, kto wygrał konkurs na najlepszą piosenkę? Wszystko co dzieje się w blasku fleszy jest wydarzeniem, a więc i tło musi być odpowiednio do jego rangi dobrane.

Ścianka reklamowa zmienną jest

Oprócz artystycznych eventów i wielkich wydarzeń, ścianki reklamowe używane są w bardzo zróżnicowanych celach. Najbardziej popularne są targi branżowe, czy imprezy wystawiennicze, gdzie ścianka reklamowa jest podstawą organizacji stoisk targowych. Wyjątkowo użyteczna jest również ścianka wykorzystywana w różnego typu galeriach, czy muzeach, gdzie szczególne korzyści przynosi zastosowanie ścianek dwustronnych. Niemniej ważne jest również dysponowanie ścianką reklamową np. z własnym logo, w siedzibie naszej firmy. Obecnie każde szanujące się przedsiębiorstwo, inwestując w wyposażenie firmowych pomieszczeń nie zapomina o profesjonalnym narzędziu marketingowym, jakim jest ścianka.

Ścianka reklamowa

Kameleon - ścianki reklamowe dopasowane do wizji klienta

Firma Adsystem, spełniając oczekiwania klientów tworzy takie rozwiązania marketingowe, które przynoszą wymierne korzyści każdemu. Systemy wystawiennicze do których zaliczamy ścianki reklamowe. Posiadamy wiele różnych typów, łącznie z lekkimi ściankami tekstylnymi. Różnorodność ścianek Adsystem pozwala na ich wykorzystanie zgodnie z wizją klienta. W swojej ofercie posiadamy proste ścianki mogące służyć jako tło ekspozycyjne, ale również w gamie naszych produktów znajdują się projekty o wyrafinowanych kształtach, jak np. ścianka reklamowaVario FIN, Vario BIG ISLAND, czy Vario ARCH. Sprawdzone, profesjonalne narzędzia zawsze spełniają swoje główne zadanie, którym jest skuteczna promocja firmy. Prezentacja wielkoformatowej grafiki reklamowej stwarza bezgraniczne możliwości przedstawienia firmy, produktu lub idei, tam gdzie tego potrzebujemy. Powierzchnia ekspozycyjna ścianek reklamowych wynosi w zależności od zastosowanego systemu od kilkunastu metrów kwadratowych w przypadku ścianek jednostronnych do kilkudziesięciu w przypadku modeli dwustronnych.

Ścianka reklamowa

Podkreślenie prestiżu

Zaznaczenie i podkreślenie swojej pozycji na rynku jest w świecie biznesu szczególnie istotne. Efekt taki uzyskać można poprzez skorzystanie z narzędzi marketingowych, jakimi są ścianki tekstylne. Świat filmu i telewizji wykorzystuje je od wielu lat z niesłabnącym powodzeniem, nadając tym samym różnym wydarzeniom potrzebnego rozgłosu i odpowiedniego wydźwięku. Świat biznesu rządzi się podobnymi prawami, więc dlaczego ma nie skorzystać z tych samych narzędzi?