home {{this.$translate('menu.back')}}
{{this.$translate('contact-write-to-us')}}
logo-white

Blog

ścianki reklamowe
Ścianka reklamowa od A do Z
Ścianka reklamowa sprawdzi się podczas rozmaitych wydarzeń promocyjnych. Targi, konferencje i inne spotkania branżowe to okazja do zaprezentowania firmy jako eksperta w danej branży. W jaki sposób wykorzystać system wystawienniczy do wzmocnienia pozycji marki na rynku? Jaki rodzaj ścianki reklamowej wybrać, aby wyróżnić się na tle konkurencji?
Ścianka prasowa - co to jest i jaką rolę odgrywa we współczesnym marketingu?
Konferencje prasowe, wywiady czy nagrania do social media - to tylko kilka z okazji, podczas których przydatna ci będzie ścianka prasowa. Jeśli rozważasz zakup takiego systemu wystawienniczego, zobacz, jakie korzyści dają ścianki eventowe oraz jak wybrać rozwiązanie optymalne dla twojego biznesu.
Baner reklamowy Presto Light, czyli uniwersalny nośnik reklamy
Jest lekka i poręczna, a jej montaż błyskawiczny. Dzięki wydrukom wysokiej jakości zapewni ci skuteczny przekaz promocyjny, ale przede wszystkim jest bardzo uniwersalna. Ścianka reklamowa Presto Light to jeden z naszych sztandarowych wyrobów. Zobacz, dlaczego warto na nią postawić i przekonaj się, jakie korzysci zyskasz.
Jak wybrać ściankę reklamową? Kompletny przewodnik
Ścianka reklamowa tekstylna czy pop-up? Prosta czy łukowa? Jakiej wielkości? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań związanych z wyborem ścianki promocyjnej znajdziesz w naszym najnowszym artykule. Zapraszamy do lektury.
Lekkie narzędzie promocyjne - korzyści ścianek Vario Light w Twojej reklamie

Seria Light składa się z aluminiowej konstrukcji o średnicy od 30 do 34 milimetrów. Dzięki temu są znacznie łatwiejsze w przenoszeniu od standardowych ścianek tekstylnych. Nie potrzebujesz ekipy, sam możesz podnosić, przestawiać i reklamować. 

Cena, czy jakość produktu wystawienniczego?

Obserwując rynek systemów wystawienniczych, można dojść do wniosku, że bardzo często najważniejszym kryterium zakupu produktu jest cena. Wiele osób pomija równie – o ile nie bardziej – istotny element, czyli jakość. Zazwyczaj wynika to z ograniczonego budżetu lub potrzeby optymalizacji kosztów. Okazuje się jednak, że nie wszystko, co tanie, się sprawdza, zwłaszcza jeśli chodzi o produkty wystawiennicze. Na co zwracać uwagę, inwestując w mobilne nośniki reklamy? Co jest ważniejsze: cena czy jakość?