Ścianki do zdjęć to nieodłączny element reklamy podczas eventów branżowych. Zachęcają klientów do czynnego udziału w wydarzeniu, oferując im szansę na pochwalenie się uczestnictwem w social mediach. Sprawdź, jak zbudować pozytywny wizerunek swojej firmy z pomocą fotościanki od adsystem.
Spis treści
Ścianka do zdjęć, czyli pomysł na reklamę eventową
Targi, biegi firmowe i inne wydarzenia outdoorowe odbywają się w atmosferze sprzyjającej budowaniu pozytywnego wizerunku marki w oczach klientów. To zarazem okazja do zawarcia długotrwałych relacji biznesowych. Aby zyskać uwagę potencjalnych klientów podczas eventu, rozważ wykorzystanie spersonalizowanej ścianki do zdjęć.
Fotościanki znajdują zastosowanie na różnego rodzaju spotkaniach i wydarzeniach. Pełnią funkcję tła podczas nagrań lub sesji zdjęciowych — i profesjonalnych, i amatorskich, wykonywanych przez samych uczestników. Ścianki tego typu wyróżnia grafika lub logo organizatora czy sponsora eventu. Dzięki temu aktywnie wspierają działania promocyjne i szerzą rozpoznawalność marki w świadomości klientów.
Jakie korzyści daje zastosowanie ścianki do zdjęć?
Ścianka do zdjęć z firmowym znakiem lub hasłem promocyjnym ma duży potencjał marketingowy, który możesz wykorzystać podczas dowolnego wydarzenia branżowego. Oto kilka korzyści, jakie przyniesie ci ścianka do robienia zdjęć.
Organiczna reklama w social mediach
Dzięki fotościance na wszystkich zdjęciach z eventu widoczne będą twoje firmowe symbole. Dlatego tak duże znaczenie mają jakość i projekt wydruków. Estetyczna grafika stworzy atrakcyjną przestrzeń, na tle której sfotografujesz wszystkich uczestników wydarzenia. Wybrane ujęcia możesz później umieścić na swojej stronie lub udostępnić na branżowym profilu w mediach społecznościowych. Posty z relacją z eventów branżowych zazwyczaj cieszą się uznaniem obecnych i przyszłych klientów.
User generated content
Dobrze zaprojektowana fotościanka nie tylko przyciąga uwagę odbiorców, ale także zachęca do robienia zdjęć i nagrywania filmów na jej tle. Uwiecznione i opublikowane przez uczestników eventu chwile przyjmują formę biernej reklamy w social mediach. Logo firmy widoczne na ściance pojawia się w tle zdjęć i tym samym utrwala wizerunek marki w świadomości odbiorców.
Ponadto, tzw. user generated content zwiększa zasięg działań promocyjnych. Pomaga też w dotarciu do nowej bazy klientów, którzy dzięki obserwowanej relacji będą mieli pozytywne skojarzenia z twoją firmą.
Wielofunkcyjność
Po zakończeniu akcji promocyjnej lub eventu możesz wykorzystać posiadaną ściankę fotograficzną do innych celów. Stawiając ją za trybunką, stworzysz tło, które uatrakcyjni twoje stoisko targowe. Równie dobrze sprawdzi się w recepcji biura, gdzie powita nowo przybyłych gości i upewni ich, że trafili do odpowiedniego miejsca.
Czym cechuje się jakościowa ścianka fotograficzna?
Zastanawiasz się nad zakupem ścianki eventowej, ale nie wiesz, na co zwrócić uwagę przed dokonaniem transakcji? Sprawdź, jakie cechy posiada fotościanka wysokiej jakości.
Wysoka jakość wydruku
Ścianka do zdjęć będzie widoczna na każdej fotografii z eventu. Dlatego warto zadbać o formę wydruku i wykluczyć ryzyko pojawienia się pikseli czy źle oddanych kolorów.
Stosowana przez nas metoda sublimacji to nowoczesna i ekologiczna technika druku. Umożliwia uzyskanie wysokiej jakości nadruków o nasyconych barwach. Wydrukowana w ten sposób grafika wnika we włókna materiału, dzięki czemu nie pęka i nie wykrusza się podczas prania lub rozciągania. W rezultacie ścianka do zdjęć staje się efektowną wizytówką twojego biznesu.
Mobilność
Fotościanka powinna mieć odpowiednią wagę, aby jej transport nie sprawiał trudności organizatorom wydarzenia. Ścianki od adsystem oparte są na aluminiowej konstrukcji, dzięki czemu są lekkie i łatwe do przenoszenia. To szczególnie ważne, jeśli planujesz event poza siedzibą firmy.
Co więcej, montaż i demontaż ścianki do zdjęć nie wymaga użycia narzędzi. Odpowiednio oznakowane rury połączysz ze sobą za pomocą zatrzasków. W naszym zestawie do ścianek reklamowych znajduje się także torba transportowa, która dodatkowo ułatwia transport całej konstrukcji.
Personalizacja
Podstawową funkcją ścianki do zdjęć jest promocja twojej marki. Dlatego istotne jest, aby widoczny na niej wydruk był w pełni spersonalizowany. Fotościanka to dobre miejsce do ekspozycji sloganu reklamowego lub grafiki. Co więcej, wydruk na ściankach tekstylnych jest dwustronny. Dzięki temu będzie dobrze widoczny z każdej strony.
adTips
Projektując przekaz marketingowy na dany event, rozważ dostosowanie go do charakteru wydarzenia. Przykładowo, możesz zaprezentować logo swojej firmy w nowej odsłonie, np. innej wersji kolorystycznej lub w otoczeniu motywów roślinnych.
Forma ścianki jest równie ważna, co nadrukowana na niej grafika. Aranżacja przestrzeni eventowej nieraz wymaga zastosowania systemów wystawienniczych o konkretnych wymiarach. Muszą być dostosowane do powierzchni stoiska na targach lub układu pomieszczenia. W ofercie adsystem obecne są ścianki tekstylne w różnych wymiarach i kształtach, dzięki czemu bez problemu znajdziesz produkt dostosowany do twoich potrzeb. Naszym klientom udostępniamy też opcję zamówienia ścianki o niestandardowych wymiarach.
Ścianka do zdjęć — inwestycja na lata
Ścianka eventowa sprawdzi się nie tylko jako tło do sesji zdjęciowych, ale także jako dekoracja w recepcji firmy lub dodatek do stoiska na targach. To wszechstronny produkt, dla którego znajdziesz wiele zastosowań.
Wysokiej jakości materiały tekstylne oraz wytrzymała konstrukcja aluminiowa sprawiają, że ścianki fotograficzne mogą służyć ci przez lata. Z czasem możesz też rozbudowywać swoje stoiska czy promocje, dodając do nich nowe elementy. Inwestując w różne systemy wystawiennicze, stworzysz niepowtarzalne konfiguracje, które wyróżnią cię na tle konkurencji.
Co ważniejsze, nasze produkty są standaryzowane. Jeśli z czasem zechcesz zmienić projekt na ściance, możesz zamówić sam wydruk, który nałożysz na już posiadany stelaż. Z kolei jeśli materiał się pobrudzi, możesz wyprać go w pralce w temperaturze 30 stopni Celsjusza. Dzięki temu jedna ścianka do zdjęć będzie ci towarzyszyć podczas licznych kampanii reklamowych.