Jest lekka i poręczna, a jej montaż błyskawiczny. Dzięki wydrukom wysokiej jakości zapewni ci skuteczny przekaz promocyjny, ale przede wszystkim jest bardzo uniwersalna. Ścianka reklamowa Presto Light to jeden z naszych sztandarowych wyrobów. Zobacz, dlaczego warto na nią postawić i przekonaj się, jakie korzysci zyskasz.
Ścianki reklamowe to jedne z najpopularniejszych nośników przekazu reklamowego. Nic dziwnego – są wygodne w użytkowaniu i świetnie spełniają swoją rolę. Pośród dostępnych na rynku rozwiązań znajdziesz wiele modeli, które różnią się aspektami technicznymi i zastosowaniem. Aby ułatwić ci zakupy, dziś bierzemy pod lupę jeden z naszych sztandarowych modeli, czyli ściankę reklamową Presto Light.
Spis treści
- Ścianka reklamowa tekstylna Presto Light – jak jest wykonana?
1.1. Aluminiowa konstrukcja
1.2. Solidne stopy podporowe
1.3. Tekstylny wydruk - Jakie zalety ma ścianka reklamowa Presto?
2.1. Skuteczny nośnik reklamy i informacji
2.2. Wymienne grafiki
2.3. Ścianki reklamowe w różnych rozmiarach - Gdzie i w jakich okolicznościach wykorzystasz ścianki reklamowe tekstylne Presto?
3.1. Ścianka reklamowa zamiast roll-upa
3.2. Element komunikacji wewnątrz firmy
3.3. Ścianki tekstylne do urzędów i instytucji kultury
Baner reklamowy Presto Light – jak jest wykonany?
Co ciekawe, chociaż nasz baner reklamowy Presto Light jest bardzo skutecznym narzędziem marketingu, to jego konstrukcja nie jest skomplikowana. Składa się w zasadzie z kilku elementów, które można błyskawicznie złożyć. Ale to właśnie ta uproszczona forma sprawia, że użytkowanie produktu jest tak wygodne.
Aluminiowa konstrukcja
Podstawą całości jest aluminiowa konstrukcja składająca się z profili o średnicy 30 mm. Dzięki zastosowaniu takich wymiarów aluminiowych rurek, całość jest bardzo lekka, co przekłada się na wygodne przenoszenie. Z zadaniem tym poradzi sobie nawet naprawdę filigranowa osoba. Co więcej, poszczególne elementy konstrukcji ścianki są oznaczone i łączy się je za pomocą zatrzasków. W rezultacie, aby wznieść ściankę reklamową, nie musisz posiłkować się żadnymi narzędziami. To szczególnie ważne, jeśli przygotowujesz się do udziału w targach lub innym wydarzeniu poza siedzibą twojej firmy – nie musisz zabierać ze sobą dodatkowego zasobnika z narzędziami. W górnej części ścianki profile są zaokrąglone, co dodaje konstrukcji optycznej lekkości i sprawia, że ścianka reklamowa prezentuje się jeszcze ciekawiej.
Solidne stopy podporowe
Podstawą ścianki są solidne stopy podporowe, umieszczone po bokach konstrukcji. Dzięki nim całość utrzymuje stabilność, więc nie ma potrzeby dodatkowego mocowania systemu. Co więcej, ich zastosowanie sprawia, że konstrukcja jest właściwie dociążona, więc przy właściwym użytkowaniu nie ma ryzyka, że ścianka promocyjna się przewróci.
Przeczytaj również: Jak wybrać ściankę reklamową? Kompletny przewodnik.
Tekstylny wydruk
Zwieńczeniem ścianki reklamowej Presto Light jest tekstylny wydruk. Materiał, jaki stosujemy w produkcji, to poliestrowa, elastyczna tkanina, która delikatnie rozciąga się podczas zakładania wydruku, ale jednocześnie dobrze trzyma swój kształt. W rezultacie nakładanie materiału na konstrukcję przebiega sprawnie, a materiał prezentuje się dobrze i nie marszczy się.
Na targach i promocjach z reguły dzieje się bardzo dużo i nietrudno o zabrudzenia na tkaninie. Musisz zatem wiedzieć, że wydruki, które uzupełniają nasze ścianki tekstylne, można prać w pralce automatycznej. Dzięki temu nawet jeśli z czasem na materiale pojawią się plamy, bez trudu je usuniesz piorąc tkaninę w temperaturze 30 stopni. C.
Ponadto, aby przygotować twoje grafiki w możliwie wysokiej jakości, posługujemy się sublimacyjną techniką druku. To ekologiczna, wodna metoda, dzięki której nasze działania są nie tylko przyjazne dla środowiska, ale też możliwe jest osiągnięcie świetnej jakości grafiki oraz nasycenia kolorów.
Jakie zalety ma ścianka reklamowa Presto?
Systemy wystawiennicze, jakie znajdziesz w ofercie adsystem, tworzą szeroki wachlarz produktów, które mogą wspierać twoje działania promocyjne. Wszystkie nasze wyroby charakteryzują się podobnymi cechami, co wynika z wartości, jakie przyświecają naszej firmie. Zobacz, dlaczego warto wybrać systemy reklamowe od adsystem i ścianki tekstylne Presto Light.
Skuteczny nośnik reklamy i informacji
Omawiane w dzisiejszym artykule produkty, to nie tylko ścianki proste w użytkowaniu czy konstrukcje, które cechuje łatwy montaż. To przede wszystkim efektywne systemy reklamowe, które przyciągną uwagę twoich klientów już z daleka. Możesz postawić na wariant z dwustronnym wydrukiem lub jednostronnym. W ten sposób dostosujesz ściankę do swoich potrzeb oraz warunków panujących na stoisku. Co więcej, ścianka tekstylna Presto Light jest wysoka i liczy sobie aż 230 cm. W związku z tym jej konstrukcja będzie wznosić się znacznie powyżej stoiska, co dodatkowo przełoży się na zwiększenie efektywności działań promocyjnych.
Wymienne grafiki
W adsystem staramy się przygotowywać systemy wystawiennicze, które będą służyły naszym klientom przez długi czas. Dlatego jeśli w pewnym momencie zmienisz koncepcję grafiki lub będziesz prowadzić nową akcję promocyjną, wystarczy, że do posiadanej już konstrukcji dokupisz nowe wydruki. Nasze ścianki reklamowe są ustandaryzowane, dlatego nowa tkanina z pewnością będzie dobrze pasować do wcześniej zakupionego modelu.
Ścianki reklamowe w różnych rozmiarach
W adsystem dobrze wiemy, jak ważne jest dostosowanie ścianek reklamowych do konkretnych potrzeb. Dlatego Presto Light jest dostępna w aż czterech rozmiarach. Każdy z nich dobrze sprawdzi się w innych warunkach i może skutecznie wesprzeć twoje działania reklamowe. Przykładowo ścianka o szerokości 60 cm będzie świetną alternatywą dla klasycznego roll-upa (więcej na ten temat przeczytasz w paragrafie poniżej). Z kolei wariant o szerokości 150 cm może posłużyć np. jako tło do nagrań lub konferencji on line w twojej firmie.
Gdzie i w jakich okolicznościach wykorzystasz ścianki reklamowe tekstylne Presto?
Zanim zdecydujesz się na wybór konkretnego rozwiązania, zobacz, w jakich rolach dotychczas świetnie spełniały się nasze ścianki reklamowe tekstylne Presto Light. Oto kilka skutecznych zastosowań tego uniwersalnego produktu.
Ścianka reklamowa zamiast roll-upa
Roll-upy to klasyczne systemy wystawiennicze, które stosuje się w marketingu bezpośrednim od lat. Chociaż są łatwe w użytkowaniu i zapewniają skuteczny przekaz reklamowy, to istnieją nowocześniejsze rozwiązania. Ścianki reklamowe Presto Light są właśnie alternatywą dla roll-upów. Ich przewaga to nie tylko bardzo szybki montaż, ale też ekspozycja z dwóch stron czy możliwość wymiany wydruków. Dlatego jeśli szukasz innego rozwiązania, niż roll-up, omawiana tu ścianka może być świetnym rozwiązaniem. Stojaki reklamowe tego typu jeszcze bardziej ułatwią ci pracę, a ich zastosowanie może korzystnie wpłynąć na efekt końcowy promocji.
Element komunikacji wewnątrz firmy
Innym dobrym sposobem na ścianki reklamowe tego typu jest uwzględnienie ich w aranżacji biura lub lokalu usługowego. Jeśli siedzibę twojej firmy odwiedzają klienci, możesz ustawić ścianki wystawiennicze np. w recepcji, aby jednoznacznie wskazać odbiorcom, że trafili pod właściwy adres. Ponadto ścianki proste tego typu będą dobrym uzupełnieniem wystroju biura. W takim przypadku produkt możesz zastosować jako nośnik informacji wewnątrz organizacji lub element umacniający firmowe symbole w świadomości pracowników.
Ścianki tekstylne do urzędów i instytucji kultury
Instytucje, jak muzea, biblioteki czy urzędy, również dokładają starań, aby prowadzić skuteczną komunikację ze swoimi odbiorcami. Ścianki tekstylne mogą być narzędziem wielokrotnego użytku, które poinformuje publiczność o czasowych wystawach, akcjach specjalnych czy realizowanych grantach.
Jak widzisz, ścianka reklamowa Presto Light to bardzo uniwersalny produkt, który znajdzie zastosowanie w wielu różnych działaniach promocyjnych. To oczywiście nie jedyna ścianka tekstylna w ofercie adsystem, dlatego jeśli szukasz również innych ścianek, zapoznaj się z innymi naszymi wyrobami. W naszym sklepie znajdziesz m.in. ścianki łukowe, ścianki pop up oraz wiele innych rodzajów ścianek reklamowych czy innych systemów wystawienniczych.