Chociaż do lata zostało jeszcze kilka miesięcy, to już teraz warto zacząć planować najlepsze sposoby na reklamę w tym okresie. Ciepły i słoneczny czas urlopów wcale nie musi oznaczać dla Ciebie przerwy od promowania firmy. Lato to okres, kiedy Twoi odbiorcy często będą przebywać nad morzem, jeziorem czy w miejskich beach barach, dlatego świetnym pomysłem będzie skorzystanie z możliwości reklamy na plaży.
Czy warto korzystać z reklamy na plaży?
Wakacyjny sezon to świetny czas na luźną, wesołą kampanię reklamową w outdoorze. Do najczęstszych miejsc odwiedzanych przez turystów w okresie letnim bez wątpienia można zaliczyć Bałtyk, Mazury oraz jeziora i kąpieliska na terenie całego kraju. Co sezon tysiące ludzi odwiedza nadmorskie miejscowości podczas urlopów a w weekendy chętnie jeździ nad pobliskie zalewy. Wykorzystaj to, by wypromować swoją firmę! Reklama na plaży może być świetną okazją na dotarcie do potencjalnych odbiorców, nie może być jednak zbyt nachalna. Hasła i slogany warto przemycać na produktach, które będą funkcjonalne i przydatne dla urlopowiczów, jak np. parasole czy leżaki reklamowe na plaży. Takie rozwiązania świetnie też sprawdzą się w miejskich beach barach, tworząc prawdziwie wakacyjny klimat.
Pomysły na kreatywną reklamę na plaży
Przygotowując letnią kampanię promocyjną, pamiętaj, że urlop i wakacyjny odpoczynek to czas, w którym najlepiej sprawdzają się lekkie, wesołe przekazy, utrzymane w klimacie relaksu i dobrej zabawy. Reklama na plaży kocha grę słów, różnokolorowe i wesołe grafiki oraz żartobliwy charakter kampanii.
Poniżej znajdziesz kilka przykładowych form reklamy outdoorowej, które idealnie sprawdzą się podczas letnich promocji:
Leżaki reklamowe – plaża to idealne miejsce do wykorzystania drewnianych leżaków z nadrukiem na wodoodpornym materiale. Nic tak nie oddaje klimatu lata! Wykorzystasz je zarówno na nadmorskiej plaży, jak też nad jeziorem, w beach barze czy ogródku piwnym przy restauracji. Warto zamówić wydruki różnych haseł na poszczególnych leżakach, dając tym samym odbiorcom pretekst do rozmów o komunikatach marki podczas towarzyskich spotkań.
Flagi – reklama nad morzem aż prosi o wykorzystanie morskich podmuchów wiatru. Warto więc postawić w swojej kampanii na personalizowane windery, czyli flagi reklamowe, które będą pięknie poruszać się na wietrze, z daleka zwracając uwagę przechodniów. To świetny sposób, by zareklamować firmowe stoisko na evencie, wskazać kierunek do pobliskiego lokalu czy też zaprosić przechodniów na koncert lub inne wydarzenie, które ma odbyć się w pobliżu.
Brama reklamowa – plaże często są wykorzystywane do różnych imprez rodzinnych, koncertów, kabaretów czy dni miast. Nadmuchiwane bramy z naszej oferty są wodoodporne i mają możliwość zmiany grafiki, bez konieczności zakupu nowego systemu. To bardzo oryginalna forma reklamy na plaży, która na pewno nie pozostanie niezauważona.
Pylon – reklama nad morzem powinna być oryginalna, dlatego warto sięgać po charakterystyczne formy. Dmuchane pylony w kształcie kolumn będą rzucać się w oczy, dlatego świetnie sprawdzą się podczas kampanii reklamowych na plaży przy okazji koncertów, imprez sportowych czy rodzinnych. Oferujemy modele, które raz napełnione powietrzem cały czas utrzymują stałe ciśnienie. Dzięki temu nie musisz ciągle podłączać sprężarki powietrznej do zasilania.
Namioty reklamowe – plaża latem potrzebuje miejsc, w których można schować się przed słońcem – w końcu nawet fani opalania czasami potrzebują chwili przerwy. Planując kampanię reklamową na plaży, sprawdź ofertę nadmuchiwanych namiotów typu pająk, dostępnych w wielu różnych rozmiarach. Na wodoodpornej tkaninie możesz wykonać dowolny nadruk a w razie potrzeby wymienić go na nowy, bez konieczności zmiany całego systemu.
Stwórz przyjemną dla odbiorcy reklamę na plaży
Jeśli masz prywatny kawałek plaży lub też pozwolenie na wykorzystanie wspólnej przestrzeni, np. w pobliżu Twojego ośrodka wypoczynkowego, postaraj się stworzyć wygodne i przyjemne miejsce, w którym Twoi goście będą mogli odpocząć i się zrelaksować. Słońce, zimne drinki, bary i restauracje – to piękny obraz lata, który nie powinien być naruszany przez krzykliwe i nachalne przekazy reklamowe. Postaraj się więc skupić na tym, aby reklama na plaży czy w jej pobliżu była subtelna i wesoła, ale też w jakiś sposób służyła odbiorcom.
Może być na przykład formą ochrony przed słońcem lub miejscem do odpoczynku. Nie bój się bawić kolorami czy hasłami promocyjnymi, kształtem flag, bram czy stoisk. Możesz nawiązywać w swoim przekazie do tego, z czym najbardziej kojarzy się lato, czyli do luzu, swobody, odpoczynku i dobrego humoru. Odbiorcy to docenią! Wybierając formę reklam plażowych pamiętaj też o tym, by materiały były dostosowane do warunków atmosferycznych, czyli odporne na wiatr, deszcz oraz dużą dawkę promieni słonecznych.