Zastanawiasz się jak kupować przez internet systemy wystawiennicze? W tym artykule podpowiadamy w jaki sposób możesz szybko i wygodnie wyszukiwać, sortować i dokonywać zakupu najpotrzebniejszych artykułów reklamowych. Sprawdź na co zwracać uwagę oraz gdzie szukać pomocy przy wyborze odpowiednich rozwiązań.
Zakupy online – wygodnie i intuicyjnie
Każdy sklep internetowy powinien być tak zaprojektowany, aby każdy użytkownik szybko i bez większego wysiłku mógł zarówno odnaleźć interesujące go produkty, zapoznać się z ich właściwościami oraz dokonać bezpiecznego zakupu. Karty produktu powinny być przejrzyste, atrakcyjne, a cały proces od odwiedzenia witryny, aż po finalizację transakcji jak najmniej skomplikowany. Nie ma nic gorszego i bardziej denerwującego niż skomplikowane formularze, długi czas ładowania się strony, wyskakujące okienka czy najważniejsze informacje ukryte gdzieś w głębi strony internetowej. Zgadzasz się z tym?
Zakupy online stały się już w dzisiejszych czasach standardem, użytkownicy są coraz bardziej świadomi i oczekują w sieci inteligentnych, wygodnych i intuicyjnych rozwiązań skoncentrowanych na potrzebach klienta. Zgodnie z tymi zasadami stworzyliśmy sklep Adsystem, w którym możesz zamawiać proste w montażu systemy reklamowe i wystawiennicze. Wszystko po to, aby Twoje zakupy przez internet były przyjemne i bezproblemowe.
Jak kupować przez internet systemy wystawiennicze? Poradnik krok po kroku
Bez względu na to czy prowadzisz biznes stacjonarny czy działalność online powinieneś zadbać o przemyślany marketing swoich produktów i usług oraz regularnie wykorzystywać ogromne możliwości, jakie daje Ci profesjonalna reklama zewnętrzna. Możesz to robić podczas eventów, targów branżowych, konferencji biznesowych i wielu innych okazji. Na początek ustal jednak jakich produktów potrzebujesz najbardziej.
KROK 1: Ustal swoje potrzeby
Zakupy online w sklepie Adsystem najlepiej zacząć od ustalenia jakiego produktu potrzebujesz. Pasujące akcesoria reklamowe dobierz do swojego celu, charakteru eventu i specyfiki branży, w której działasz. Przejrzyj główne kategorie widoczne w zakładce sklep. Znajdziesz tam między innymi ścianki reklamowe czy, popularną zwłaszcza w sezonie letnim, kategorię outdoor.
- Jeśli wybierasz się na targi branżowe z pewnością zainteresują Cię rozwiązania dostępne w karcie stoiska targowe.
- Jeżeli organizujesz wydarzenie plenerowe, przydadzą Ci się akcesoria tj. pufy i siedziska reklamowe czy namioty reklamowe.
- Urządzasz swój salon sprzedaży czy profesjonalny punkt obsługi klienta? Zajrzyj do zakładki kasetony reklamowe led.
- Użyj wygodnych filtrów
Klikając w dowolną kategorię produktów dostępnych w sklepie internetowym Adsystem, przejdziesz do listy podkategorii. Np. klikając w kategorie główną: outdoor – przejdziesz do listy zawierającej takie podkategorie jak:
namioty,
bramy pneumatyczne,
kolumny pneumatyczne,
flagi,
trybunki,
leżaki,
meble reklamowe,
tekstylia użytkowe,
akcesoria.
Przechodząc następnie do interesującej Cię grupy produktów, możesz szybko i wygodnie sortować dostępne w niej akcesoria reklamowe. Zawsze możesz przefiltrować je po cenie, wpisując widełki cenowe w polach “od”, “do”. Gdy zaczniesz wpisywać w te pola cyfry, lista produktów zaktualizuje się automatycznie. W niektórych przypadkach, możesz sortować produkty dostępne w sklepie również m.in. ze względu na materiał, z którego zostały wykonane.
KROK 2: Poznaj szczegóły produktu
Na karcie interesującego Cię produktu zawsze odnajdziesz także jego obszerny opis, galerię zdjęć, szacowany czas realizacji produktu, szczegółową specyfikację dotyczącą wymiarów i wagi artykułu i materiałów, z których został w wykonany. Do karty niektórych produktów dołączone zostały również pliki do pobrania z wytycznymi dotyczącymi projektowania i tworzenia plików do druku.
KROK 3: Dodaj produkt do koszyka i dokonaj zakupu
Zakupy przez internet akcesoriów reklamowych w adsystem są bardzo proste. Gdy zdecydujesz się na produkt dodaj go do koszyka i przejdź do procesu zakupu. Wybierz najwygodniejszą dla Ciebie formę dostawy i sposób płatności, który najbardziej Ci odpowiada. W przypadku niektórych produktów możesz wysłać do nas zapytanie ofertowe, a my przygotujemy dokładną wycenę. Przy większych zamówieniach jest możliwe otrzymanie zniżki. Warto również śledzić nasze sezonowe promocje, które często umożliwiają zakup wielu produktów w bardzo korzystnych cenach.
Gdzie szukać pomocy w wyborze produktu?
Co zrobić, jeśli nie jesteś pewien czy dany produkt będzie dla Ciebie odpowiedni i spełni Twoje oczekiwania? Gdzie szukać pomocy, gdy masz wątpliwości czy poradzisz sobie z montażem systemów wystawienniczych?
Przejrzyj naszego bloga. Umieszczamy tam bardzo wiele wskazówek i inspiracji na temat tego, jak wykorzystywać rollupy czy inne dostępne w sklepie systemy reklamowe oraz do jakich branż nadają się one najbardziej (zobacz np. wpis o akcesoriach reklamowych idealnych dla restauracji i baru).
Obejrzyj filmiki na naszym kanale Youtube.
Skontaktuj się z nami. Z chęcią odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i rozwiejemy wszelkie wątpliwości!