Od 26 lutego do 2 marca nasza ekipa wyruszyła na podbój Dusseldorfu, by wziąć udział w największych targach dla branży retail na świecie. Czy było warto? Oczywiście, że tak! Po raz kolejny EuroShop pokazał nam, jak dynamicznie rozwija się świat reklamy, marketingu, technologii oraz visual merchandisingu. Mogliśmy zobaczyć, jak międzynarodowe marki dzielą się pomysłami, trendami i innowacjami, ale my też pokazaliśmy siłę naszej firmy. Tegoroczna edycja była dla nas wyjątkowa, ponieważ nie tylko zaprezentowaliśmy nasze nowe produkty, ale także zabraliśmy ekipę dwa razy większą niż ostatnio.To pokazuje, że nie przestajemy się rozwijać i cały czas mocno stąpamy w branży systemów wystawienniczych.
Jak wyglądało nasze stoisko?
W tym roku postawiliśmy na dużo ruchu, dynamiki i technologii. Naszym głównym bohaterem tym razem został telebim reklamowy adVideo Wall, na którym mogliśmy zaprezentować trochę nowych animacji. Postawiliśmy na żywy obraz i unikalny kształt, żeby zachęcić do odwiedzin naszego stoiska już z daleka. I możemy potwierdzić, że jest to świetny sposób na zwrócenie na siebie uwagi. Co jeszcze zabraliśmy ze sobą? W końcu mogliśmy pokazać nasze nowe produkty, nad którymi długo pracowaliśmy i jesteśmy z nich szczególnie dumni. W naszej strefie pojawiły się między innymi podwieszane kasetony adFrame LPO, które światłem dopełniały całą zabudowę. Ich uniwersalność pozwala wykorzystać je zarówno w środku, jak i na zewnątrz, przed sklepem, restauracją czy biurem. Z nowości pojawiła się również trybunka adTribune Expo, która szczególnie przypadła do gustu odwiedzającym, którzy docenili ją za szybki i wygodny montaż.
Ale oczywiście nie mogło zabraknąć paru ulubieńców, którzy od lat robią furorę na naszych stoiskach. Mowa tu oczywiście o trybunce adTribune Big Quick Led, która zachwyca magiczną szybkością złożenia za pomocą jednego ruchu oraz o adFrame Quick Battery, czyli przenośnym kasetonie na baterie.
Wirtualna rzeczywistość, czyli skok w przyszłość
Innowacyjne technologie stały się nieodłącznym elementem współczesnego marketingu i reklamy. Obecnie możemy przymierzać ciuchy online, testować makijaż, a nawet projektować mieszkanie. Możliwość wypróbowania produktów przed zakupem to ogromne ułatwienie, dzięki któremu możemy upewnić się, czy dana rzecz spełni nasze oczekiwania. Dlatego postanowiliśmy, dać naszym odbiorcom takie ulepszenie. Na EuroShopie, wyposażyliśmy podświetlane kostki w kody QR, które przenosiły klientów do różnych produktów z serii Vario. Na stronie konkretnego modelu wyświetla się podgląd 3D, który za pomocą telefonu możemy umieścić w dowolnym miejscu. Dodatkowo istnieje opcja wgrania własnego projektu, dzięki czemu zobaczysz pełną wizualizację produktu.
Dlaczego pojechaliśmy?
Targi branżowe to nie tylko doskonała okazja, żeby przedstawić własną ofertę, ale również, aby podpatrzeć innowacyjne rozwiązania u innych profesjonalistów. Szczególnie jeśli bierzemy udział w międzynarodowym wydarzeniu. Poznanie wystawców z całego świata to możliwość zdobycia wartościowych kontaktów, które mogą przełożyć się na owocną współpracę w późniejszych etapach. Nasza obecność na EuroShopie przyniosła nie tylko nowe znajomości biznesowe, ale także mogliśmy spotkać się z naszymi długoletnimi partnerami, których zawsze miło witamy na naszym stoisku. Event prowadzony na międzynarodowej arenie to ogromna dawka wiedzy i pomysłów, które zabieramy ze sobą do domu. Już nie możemy doczekać się kolejnej edycji, a w międzyczasie szykujemy nowe innowacje do naszej zabudowy.
A jeśli jesteś ciekawy jak wyglądały targi EuroShop oraz jakie wynalazki zaprezentowali wystawcy, zobacz relację na kanale adsystem YouTube.