Największe wydarzenie na świecie dla branży retail. To niesamowita szansa, żeby zobaczyć dynamicznie rozwijający się świat reklamy, marketingu, technologi oraz visual marchendisingu. W tym roku organizatorzy zapraszają do Düsseldorfu, gdzie od 26 lutego do 2 marca potrwa międzynarodowa impreza.
Dlaczego warto pojechać na targi Euroshop 2023?
Targi EuroShop to źródło informacji i inspiracji dla pionierów na rynku, jak i dopiero rozwijających się start-upów. W jednym miejscu spotkają się marki poszukujące nowych pomysłów, trendów oraz innowacji, pomocnych do rozwoju widoczności ich firmy.
Historia targów rozpoczęła się w roku 1966, gdzie podczas pierwszego wydarzenia zebrało się 331 wystawców. W roku 2020 było ich już ponad 2300, a liczba ta wciąż rośnie. EuroShop odwiedzają wizytatorzy z całego świata, chętnie dzieląc się innowacjami ze swoich regionów.
Inteligentna infrastruktura EuroShopu z roku na rok dostosowuje się do dynamicznych zmian w środowisku handlu detalicznego. Na tegorocznym wydarzeniu zobaczymy takie kanały retail jak:
- Technologia handlu detalicznego
- Oświetlenie
- Merchandising wizualny
- Wyposażenie sklepów i projektowanie sklepów
- Zarządzanie Chłodnictwem i Energią
- Wyposażenie usług gastronomicznych
- Marketing detaliczny
- Marketing targowy i eventowy
Co czeka na targach EuroShop 2023?
Powodów do wzięcia udziału w targach jest zawsze dużo. Jeśli liczysz na rozwój swojej firmy i wzrost sprzedaży, nie powinieneś zastanawiać się dwa razy. Zwiększenie rozpoznawalności marki, nowi partnerzy, prezentacja oferty - to tylko nieliczne korzyści targów. A co gwarantuje to Twoim potencjalnym klientom? Mogą na żywo przetestować wiarygodność produktów, upewniając się o ich dobrej jakości.
W Düsseldorfie czekać będzie na Ciebie:
- Prezentacja wizji przyszłości w branży, innowacyjne trendy i kreatywne pomysły,
- Nagrody wizerunkowe dla przedstawicieli najlepszych marek,
- Wykłady ekspertów, a także wspólna wymiana wiedzy,
- Rundy dyskusyjne na temat najważniejszych zmian w branży,
- Dostosowane obszary: dla specjalistów, start-upów, “Generacji X,Y i Z”
- Dużo pozytywnych emocji, spontaniczne spotkania i dawka nowej wiedzy - tego z pewnością nie zabraknie na targach EuroShop 2023.
Spotkaj się z nami na miejscu
Targi to najlepszy moment, żeby nawiązać nowe kontakty, ale także, aby pielęgnować te stare. Wydarzenia branżowe dają mnóstwo okazji do luźnej rozmowy, która później może przerodzić się w owocną współpracę.
Wraz z zespołem adsystem również będziemy uczestniczyć w tegorocznej edycji EuroShopu. Przygotowaliśmy oryginalne i innowacyjne stoisko, jakiego jeszcze u nas nie widziałeś.
W naszej strefie będziesz mógł:
- Dostać kompleksowe wsparcie w doborze odpowiedniego produktu dla Ciebie,
- Rozwinąć wiedzę o najnowszych rozwiązaniach dla branży systemów wystawienniczych,
- Wypróbować innowacyjną formę reklamy na naszym stoisku,
- Porozmawiać na każdy temat, który chciałbyś poruszyć,
- Zaczerpnąć odrobinę relaksu w naszej strefie odpoczynku.
Jeśli chcesz z nami porozmawiać, myślisz o współpracy biznesowej lub masz w planach dowiedzieć się więcej o naszych produktach, umów się na rozmowę wcześniej.
Ty też możesz być częścią międzynarodowej społeczności EuroShop.