home {{this.$translate('menu.back')}}
{{this.$translate('contact-write-to-us')}}
logo-white

Najważniejsze targi tego roku - wydarzenie, którego nie możesz przegapić

author
Małgorzata Martyn
Marketing specialist
16 stycznia, 2023

Największe wydarzenie na świecie dla branży retail. To niesamowita szansa, żeby zobaczyć dynamicznie rozwijający się świat reklamy, marketingu, technologi oraz visual marchendisingu. W tym roku organizatorzy zapraszają do Düsseldorfu, gdzie od 26 lutego do 2 marca potrwa międzynarodowa impreza.

Dlaczego warto pojechać na targi Euroshop 2023?

Targi EuroShop to źródło informacji i inspiracji dla pionierów na rynku, jak i dopiero rozwijających się start-upów. W jednym miejscu spotkają się marki poszukujące nowych pomysłów, trendów oraz innowacji, pomocnych do rozwoju widoczności ich firmy.

Historia targów rozpoczęła się w roku 1966, gdzie podczas pierwszego wydarzenia zebrało się 331 wystawców. W roku 2020 było ich już ponad 2300, a liczba ta wciąż rośnie. EuroShop odwiedzają wizytatorzy z całego świata, chętnie dzieląc się innowacjami ze swoich regionów.

Inteligentna infrastruktura EuroShopu z roku na rok dostosowuje się do dynamicznych zmian w środowisku handlu detalicznego. Na tegorocznym wydarzeniu zobaczymy takie kanały retail jak:

  • Technologia handlu detalicznego
  • Oświetlenie
  • Merchandising wizualny
  • Wyposażenie sklepów i projektowanie sklepów
  • Zarządzanie Chłodnictwem i Energią
  • Wyposażenie usług gastronomicznych
  • Marketing detaliczny
  • Marketing targowy i eventowy

Co czeka na targach EuroShop 2023?

Powodów do wzięcia udziału w targach jest zawsze dużo. Jeśli liczysz na rozwój swojej firmy i wzrost sprzedaży, nie powinieneś zastanawiać się dwa razy. Zwiększenie rozpoznawalności marki, nowi partnerzy, prezentacja oferty - to tylko nieliczne korzyści targów. A co gwarantuje to Twoim potencjalnym klientom? Mogą na żywo przetestować wiarygodność produktów, upewniając się o ich dobrej jakości.

W Düsseldorfie czekać będzie na Ciebie:

  • Prezentacja wizji przyszłości w branży, innowacyjne trendy i kreatywne pomysły,
  • Nagrody wizerunkowe dla przedstawicieli najlepszych marek,
  • Wykłady ekspertów, a także wspólna wymiana wiedzy,
  • Rundy dyskusyjne na temat najważniejszych zmian w branży,
  • Dostosowane obszary: dla specjalistów, start-upów, “Generacji X,Y i Z”
  • Dużo pozytywnych emocji, spontaniczne spotkania i dawka nowej wiedzy - tego z pewnością nie zabraknie na targach EuroShop 2023.

Spotkaj się z nami na miejscu

Targi to najlepszy moment, żeby nawiązać nowe kontakty, ale także, aby pielęgnować te stare. Wydarzenia branżowe dają mnóstwo okazji do luźnej rozmowy, która później może przerodzić się w owocną współpracę.

Wraz z zespołem adsystem również będziemy uczestniczyć w tegorocznej edycji EuroShopu. Przygotowaliśmy oryginalne i innowacyjne stoisko, jakiego jeszcze u nas nie widziałeś.

W naszej strefie będziesz mógł:

  • Dostać kompleksowe wsparcie w doborze odpowiedniego produktu dla Ciebie,
  • Rozwinąć wiedzę o najnowszych rozwiązaniach dla branży systemów wystawienniczych,
  • Wypróbować innowacyjną formę reklamy na naszym stoisku,
  • Porozmawiać na każdy temat, który chciałbyś poruszyć,
  • Zaczerpnąć odrobinę relaksu w naszej strefie odpoczynku.

Jeśli chcesz z nami porozmawiać, myślisz o współpracy biznesowej lub masz w planach dowiedzieć się więcej o naszych produktach, umów się na rozmowę wcześniej.

Ty też możesz być częścią międzynarodowej społeczności EuroShop.