home {{this.$translate('menu.back')}}
{{this.$translate('contact-write-to-us')}}
logo-white

Mobilne stoiska – jakie wybrać i jak je wykorzystać?

author
Redakcja
adsystem
01 marca, 2021

Mobilne stanowiska reklamowe to świetne narzędzia promocyjne, które sprawdzą się podczas degustacji, pokazów produktu oraz na rozmaitych eventach, czyli wszędzie tam, gdzie odbiorca może spotkać się z Twoją firmą. Reklamy przenośne są proste w montażu i transporcie, przez co z łatwością skorzysta z nich każdy, nawet nie mając wcześniej do czynienia z mobilnymi stanowiskami reklamowymi.

Mobilne stanowisko reklamowe – sposób na bezpośredni kontakt z klientem

Obecnie pojawia się coraz więcej możliwości promocji i dotarcia do klientów, ważne więc jest jak najlepsze dopasowanie sposobów komunikacji i form reklamy. Na pewno wiesz, że aby klient wybrał Twoją firmę, musi najpierw ją poznać i pozytywnie ocenić. Każde zetknięcie z marką zbliża do niej odbiorcę, zapadając mu w pamięć. Warto zatem korzystać z różnych form reklamy, spotykając się z klientem nie tylko w miejscu sprzedaży, ale też w sytuacjach bardziej bezstronnych. Można to zrealizować wykorzystując mobilne stanowiska reklamowe w kinach, galeriach handlowych, hipermarketach czy podczas lokalnych eventów. Reklama przenośna pozwala stworzyć w dowolnym miejscu punkt informacyjny, degustacyjny oraz promocyjny. Możliwości jest bardzo wiele, a najważniejsze jest to, że dzięki mobilnemu stanowisku reklamowemu, klient może w niezobowiązującej atmosferze poznać Twoją ofertę i produkty.

Gdzie dobrze sprawdzą się mobilne stanowiska reklamowe?

Ogromną zaletą mobilnych stanowisk reklamowych jest łatwy i szybki montaż, dzięki czemu przenośne reklamy możesz wykorzystywać podczas rozmaitych wydarzeń, wygodnie promując swoją ofertę. Dodatkowo, grafiki możesz wymieniać, przez co jedna trybunka może Ci służyć do eksponowania różnych produktów i usług, w zależności od aktualnych potrzeb.

W jakich miejscach i sytuacjach warto wykorzystywać mobilne stanowiska reklamowe?

  • Galerie handlowe:

mobilne reklamy dobrze sprawdzą się tu podczas akcji promocyjnych, jako punkty informacyjne, w których klient będzie mógł zapoznać się z ofertą i rozwiać ewentualne wątpliwości podczas rozmowy z przedstawicielem Twojej firmy.
Sklepy wielkopowierzchniowe – najczęstszą okazją do wykorzystania mobilnego stanowiska reklamowego w hipermarketach jest degustacja. Ta forma promocji pozwala odbiorcy poznać i wypróbować reklamowany produkt przed podjęciem decyzji zakupowej.

  • Kina:

mobilne stanowiska reklamowe możesz wykorzystywać też podczas akcji promocyjnych w kinach, gdy klienci czekają na seans i mają czas na krótką rozmowę przy Twoim stoisku lub tuż przed wejściem do sali kinowej – wtedy warto mobilną reklamę połączyć z wręczaniem darmowych próbek oraz ulotek czy katalogów produktowych, które zostaną odebrane jako miły upominek od Twojej firmy.

  • Eventy sportowe:

to wydarzenia, podczas których najkorzystniejsza będzie reklamowa obecność marek oferujących sprzęt i akcesoria dla sportowców, ale nie tylko. Pamiętaj, że mobilne stanowisko reklamowe możesz również wystawić jako sponsor lub promotor eventu a także pojawić się, by nawiązać kontakt z rodzinami i przyjaciółmi zawodników.

  • Imprezy plenerowe:

koncerty, festiwale, dni otwarte i eventy dla firm to dobre miejsca do wykorzystania reklamy przenośnej i zbliżenia się do potencjalnych klientów. Podczas takich wydarzeń postaraj pokazać się w możliwie przystępny i nieformalny sposób, tak aby uczestnicy czuli się komfortowo podchodząc do Twojego mobilnego stanowiska reklamowego.

  • Targi:

podczas targów pracy, mieszkaniowych czy branżowych można spotkać najwięcej rozmaitych mobilnych stanowisk reklamowych, ścianek i rozbudowanych stoisk wystawienniczych. Postaraj się więc wyróżnić swoją firmę poprzez reklamą przenośną, stawiając np. na trybunkę podświetlaną.

Jakie mobilne stanowisko reklamowe wybrać i na co zwrócić uwagę?

Wybierając najlepsze dla swojej firmy mobilne stanowisko reklamowe, zastanów się przede wszystkim na czym najbardziej Ci zależy. Być może ważne jest dla Ciebie, aby szczególnie się wyróżnić i już z daleka przyciągać wzrok potencjalnych klientów – w takiej sytuacji postaw na reklamę przenośną podświetlaną LED. Dodatkowym atutem będzie szybki montaż takiej lady. Musisz wiedzieć, że są na rynku modele, których rozstawienie zajmuje jedynie 3 sekundy, co szczególnie doceniają handlowcy, promotorzy i wystawcy targowi.

Innym kryterium może być wielkość mobilnego stanowiska reklamowego. W naszej ofercie znajdziesz jedną z największych dostępnych na rynku lad wystawienniczych, szeroką na 2 metry i wysoką niemal na metr. Taki model zapewni Ci ogromną powierzchnię na grafikę promocyjną oraz wiele miejsca na przechowywanie materiałów marketingowych. Lada jest oczywiście w pełni mobilną reklamą, która po złożeniu mieści się w dwóch torbach.

Natomiast jeśli zależy Ci na prostej reklamie przenośnej, która na prezentacjach czy targach może służyć np. jako recepcja, postaw na niewielkich rozmiarów mobilne stanowisko reklamowe, stworzone z dwustronnej, podświetlanej trybunki wykonanej z PCV.