Dziś coraz większej liczby codziennych czynności dokonujemy przy użyciu rozmaitych urządzeń elektronicznych. W naszych kieszeniach, torbach i na biurkach mamy więc coraz mniej papierowych notatek czy całych notesów. Nie znaczy to jednak, że rola papieru zmalała zupełnie. W działaniach promocyjnych warto po niego sięgać, trzeba tylko robić to umiejętnie. Promuj się skutecznie i chroń przyrodę drukując tylko to, co rzeczywiście przyniesie rezultat – z nami to możliwe!
Nasza pamięć jest ulotna. Warto ją skutecznie wspomagać
Możliwości kierowania przekazu promocyjnego za pośrednictwem nowoczesnych technologii jest dużo, od mailingu po reklamy wyświetlane na podstawie zachowania internauty. Musimy jednak liczyć się z tym, że nie tylko my takie narzędzia stosujemy i każdy z naszych odbiorców może być wręcz zasypywany najrozmaitszymi propozycjami naszych konkurentów. Ogromna ilość tych informacji, które ciągle przemykają nam na ekranach komputerów czy telefonów sprawia zresztą, że coraz trudniej zachować je w pamięci. Nawet jeśli coś zostanie świadomie zapisane, nie możemy mieć dużej pewności, że kiedykolwiek będzie przedmiotem ponownego zainteresowania.
Ulotki i inne druki odkrywają tu swoje wielkie zalety. Przedmiot, który można po prostu wziąć do ręki i pozostawić w kieszeni, znacznie zwiększa prawdopodobieństwo, że promowana tak oferta jeszcze przykuje uwagę, zostanie przemyślenia bez presji czasu i w rezultacie nastąpi kontakt.
Dlatego wciąż zdecydowanie warto drukować ulotki, wizytówki, czy proste foldery, które niskim kosztem da się wytworzyć w dużym nakładzie. Kluczem do sukcesu jest jednak przede wszystkim sposób dystrybucji. Musimy możliwie zminimalizować procent przypadkowych odbiorców, jaki wysoki jest np. w przypadku kolportażu prowadzonego w sposób obejmujący całe osiedla, czy na ulicy – pewna jego skuteczność wynika ze skali, ta jednak wymusza niską jakość materiałów, które muszą powstać w wielkiej ilości. Pójdźmy inną drogą i nie generujmy śmieci.
Wykorzystaj stojaki na wizytówki i inne druki i ciesz się efektem
Wręczyć komuś wizytówkę czy folder jest zdecydowanie łatwiej i mniej niezręcznie niż zachęcać do wizyty na stronie i upewniać się, że zapisał adres. Często jednak wystarczy po prostu takie materiały pozostawić do dyspozycji gości stoiska, sklepu czy punktu usługowego, do czego niezbędny jest stojak na ulotki. Wówczas mamy pewność, że pobiorą je przede wszystkim ci, którzy naprawdę będą wykazywać zainteresowanie skorzystaniem z naszej oferty. Jednocześnie jest to najlepszy sposób na zaradzenie sytuacji, gdy obsługa ekspozycji czy personel naszego stałego punktu nie ma możliwości poświęcenia choćby chwili wszystkim przybywającym osobom. Warto więc stawiać je wszędzie, gdzie tylko się ich spodziewamy. Szeroka oferta firmy Adsystem pozwala zaopatrzyć się akcesoria tego typu doskonałe zarówno od strony technicznej (łatwe w składaniu i transporcie) jak i wizualnej, które bez trudu dopasujemy do każdej przestrzeni. Zapraszamy do kontaktu.