home {{this.$translate('menu.back')}}
{{this.$translate('contact-write-to-us')}}
logo-white

Zabudowa targowa tylko dla dużych firm? Obalamy mity o systemach reklamowych.

author
Małgorzata Martyn
Marketing specjalist
09 stycznia, 2023

Przed każdym procesem zakupowym stoi szereg działań, które musisz przeanalizować. Jeśli prowadzisz własny biznes, wiesz, że znalezienie dostawcy to nie jest spontaniczna decyzja. Poszukiwanie źródeł, analiza własnych potrzeb, porównywanie konkurencyjnych ofert a ostatecznie wybór firmy. Nieważne czy zamawiasz nowe długopisy, czy biurowe krzesła, produkt musi spełnić wszystkie Twoje wymagania.

Często to cena jest decydującym czynnikiem procesu zakupowego. Szczególnie jeśli nie zależy nam na doskonałej jakości. Jednak w wielu przypadkach nie możemy opierać się wyłącznie na niskiej kwocie. Są pewne materiały, na których ograniczanie budżetu będzie miało zły wpływ. Jeśli inwestujesz w produkt, który ma posłużyć na lata, powinieneś wziąć pod uwagę dodatkowe czynniki. Wtedy analiza i wybór najlepszej opcji, może zająć więcej czasu. Przykładem będzie zakup mebli czy stoisk reklamowych.

Inwestycja w te stoiska targowe może wiązać się ze sporymi wątpliwościami. Warto dowiedzieć się o wszystkich plusach i minusach przed podjęciem decyzji. A jakie są najczęstsze wahania klientów przed złożeniem zamówienia w adsystem?

  1. Mogę mieć ten sam produkt w niższej cenie

Zakup systemów wystawienniczy to nie jest zazwyczaj jednorazowa inwestycja. Kierując się wyłącznie takim czynnikiem jak cena, możesz trafić na produkt odbiegający od standardów w branży. Zakładając wydatek na reklamę, musimy wziąć również pod uwagę jakość tego produktu. Jeśli trafimy na firmę, która po niskiej kwocie wyprodukuje nam niewyraźną grafikę czy niestabilną konstrukcję, wpłynie to negatywnie na wizerunek marki. Kiedy prezentacja wizualna będzie wyglądała niekorzystnie, tak samo będzie można myśleć o Twoich produktach i usługach.

Warto więc zastanowić się nad tym, czy droższy zakup, nie okaże się bardziej opłacalną inwestycją, która posłuży na lata. Jak sprawdzić który nośnik będzie wyższej klasy? Jeśli firma sama dba o swoją prezentację, wygląd strony czy komunikację z klientem, możesz być pewny, że tak samo zaopiekuje się Twoim wizerunkiem. Rzetelny wykonawca poinformuje Cię również w opisie produktu o wykorzystywanych materiałach. Mając do wglądu takie informacje, będziesz pewny czy nie odbiegają od przyjętych norm.

Jakość przejawia się nie tylko poprzez same produkty, ale i obsługę klienta. Profesjonalna firma oferująca nośniki reklamowe powinna dbać o klienta na każdym etapie współpracy – zarówno przed sprzedażą, w trakcie, jak i po.

  1. Nie poradzę sobie z rozłożeniem dużej ścianki/stoiska

To częsty problem, który pojawia się, gdy widzimy ściankę w kształcie ślimaka, świecący kaseton czy stoisko targowe. Myślimy, że do ich rozstawienia potrzeba kilku lub kilkunastu osób. Jednak wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy, że montaż może wykonać nawet jedna osoba.

Jak to możliwe? Każdy element opisany jest liczbą, którą trzeba połączyć z tym samym numerkiem. To dosłownie jak układanie puzzli czy domino. Po kolei segment za segmentem utworzysz szkielet konstrukcji, a na końcu pozostaje jedynie nałożyć wydruk.

Bez względu czy jedziesz na imprezę plenerową, targi, czy rozkładasz system w biurze, z pewnością docenisz ich intuicyjny montaż. Z obsługą poradzi sobie każdy, nawet jeśli nigdy wcześniej nie miał do czynienia z mobilnymi stoiskami reklamowymi. Wiemy, że nasze produkty kupują nie tylko doświadczone osoby z branży, dlatego ich rozkładanie dla każdego będzie lekkie i przyjemne.

  1. Nie dostanę zamówienia na czas

Wiemy, że gdy zaczyna się sezon targowy, przychodzi stres związany z ogarnięciem stoiska. Często firmy na ostatnią chwilę decydują się na wyjazd i nie mają zaplecza wizualnego. Dlatego staramy się, aby czas oczekiwania na produkty był jak najkrótszy. Nie jest to kwestia kilku miesięcy czy tygodni. Przykładowo czas realizacji ścianki Vario to zaledwie kilka dni.

Wiadomo, że przygotowanie i zaprojektowanie zabudowy targowej może wiązać się z dłuższymi przygotowaniami. Jednak jeśli skontaktujesz się z naszym handlowcem, z pewnością dobierze odpowiednią opcję, tak aby doszła na Twój event.

  1. Zabudowy targowe są tylko dla dużych firm

Zabudowa targowa to zdecydowanie większy koszt niż zakup pojedynczej ścianki Vario. Jednak jeśli jesteśmy małą, średnią czy dużą firmą, która w ciągu roku planuje przynajmniej kilka wyjazdów na wydarzenia, jest to z pewnością odpowiednia inwestycja dla każdego.

Stoisko reklamowe to doskonała forma reklamy. Im lepiej prezentujemy naszą firmę na targach, tym mocniej zapadnie w pamięci klienta. Jeśli jedna marka wykorzystała świecące kasetony, ściankę w kształcie tunelu a druga zwykły roll-up, to o której przypomnisz sobie za 2 miesiące? Nie jest ważna wielkość Twojej firmy, a to jak zadbasz o swoją widoczność.

  1. Nie będę miał co zrobić ze stoiskiem po evencie

Praktycznie każdy z naszych produktów składa się z elementów, które złożysz do przenośnych toreb. Często klienci myślą, że duże zabudowy czy stoiska, przewożone są całymi ścianami. Nic bardziej mylnego. Przykładowo system Multiframe, zmieścisz do torby i bagażnika, nie martwiąc się wynajmowaniem busa. Tworząc takie moduły, pomyśleliśmy o wszystkich firmach, które mogą borykać się z brakiem miejsca na przewiezienie czy przechowanie.

Jeśli mieszczą się do toreb czy to oznacza, że są to produkty niewielkich rozmiarów? Ani trochę. Możesz rozłożyć ściankę wysoką na dwa metry, a i tak zmieści się do Twojego bagażnika.

Wyjazd na event nie musi wiązać się z wizją przepakowywania i rozładowywania ciężkiego sprzętu. Po każdym wydarzeniu spakujesz całość do torby i schowasz nawet za swoim biurkiem. A jeśli taka opcja też nie wchodzi w grę, możemy przechować Twoją zabudowę u siebie do następnych targów.