Complaints

Jeżeli towar zakupiony w naszym sklepie dotarł do Ciebie uszkodzony, wybrakowany lub w inny sposób niezgodny z umową, możesz złożyć dotyczącą go reklamację. W tym miejscu znajdziesz wszystkie niezbędne wskazówki, jak to zrobić.

Procedura reklamacyjna w naszym sklepie jest bardzo prosta i składa się z następujących kroków:
elementor/lamp-white
Step 1
CHECK THE AVAILABLE SUPPORT MATERIALS

Zachęcamy do zapoznania się z powyższymi informacjami – wielu klientów znajduje tam szybkie rozwiązanie swojego problemu.

Jeśli mimo to problem nadal występuje, złóż zgłoszenie – jesteśmy do Twojej dyspozycji.

elementor/clipboard-tasks-white
STEP 2
SUBMIT A COMPLAINT

Wszelkie reklamacje dotyczące naszych produktów należy zgłaszać przez poniższy formularz.

elementor/clock-white
STEP 3
WAIT FOR A RESPONSE

Odpowiedzi na reklamację udzielimy Ci w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania drogą mailową. 

W przypadku, gdy reklamacja będzie niekompletna, możemy poprosić Cię o jej uzupełnienie.

elementor/clipboard-check-white
STEP 4
COMPLAINT RESOLUTION

W przypadku uwzględnienia reklamacji, niezwłocznie rozpoczniemy realizację Twojego żądania.

Sprzedawca może zmienić Twoje żądanie, czyli naprawę na wymianę lub na odwrót, gdy jest niemożliwe do wykonania albo wymaga nadmiernych kosztów dla sprzedawcy.