Produkty
Zastosowania
Program partnerski
Kontakt
Pomoc
O nas
Powrót do listy wpisów
Neuromarketing a projektowanie stoisk targowych
Kamila Zalinska-Wozny
Marketing Specialist
Stoiska targowe
Marketing/reklama
17.02.2025
Spis treści
1. Neuromarketing – co to jest i jak działa?
2. Projektowanie stoisk targowych a wpływ na podświadome decyzje klientów
3. Kolory w projektach stoisk targowych – jak wykorzystać psychologię barw?
4. Oświetlenie w projektowaniu stoisk targowych
5. Multisensoryczne doświadczenie – jak pobudzić więcej zmysłów?
Jak działa neuromarketing?
Projektowanie stoisk targowych a wpływ na podświadome decyzje klientów
Jak struktura stoiska kształtuje zachowanie odwiedzających?
Kolory w projektach stoisk targowych – jak wykorzystać psychologię barw?
Czerwień
– przyciąga uwagę, kojarzy się z energią, działaniem i pilnością; wywołuje poczucie ekscytacji.
Niebieski
– buduje zaufanie, kojarzy się z profesjonalizmem i spokojem; wywołuje poczucie stabilności i bezpieczeństwa.
Żółty
– wzmacnia koncentrację, przyciąga wzrok, kojarzy się z optymizmem i kreatywnością; wywołuje uczucie ciepła i radości.
Zielony
– symbolizuje równowagę i naturę, kojarzy się ze zdrowiem i ekologią; wywołuje poczucie harmonii i relaksu.
Czarny
– kojarzy się z prestiżem i elegancją; wywołuje wrażenie siły i luksusu.
Biały
– tworzy wrażenie czystości, kojarzy się z minimalizmem i nowoczesnością; wywołuje uczucie przejrzystości i świeżości.
Fioletowy
– buduje skojarzenia z kreatywnością i unikalnością, często stosowany w luksusowych branżach; wywołuje poczucie tajemniczości i inspiracji.
Oświetlenie w projektowaniu stoisk targowych
Jak światło wpływa na percepcję marki i produktów?
Stoiska z podświetleniem LED – kasetony reklamowe adsystem
Multisensoryczne doświadczenie – jak pobudzić więcej zmysłów?
Jak muzyka wpływa na czas spędzony na stoisku?
Zapachy
Twój koszyk
Orientacyjny czas realizacji zamówienia:
Cena netto
Cena brutto
Przejdź do zamówienia