logo
user
heart
cart
hamburger

Neuromarketing a projektowanie stoisk targowych


kzw

Stoiska targowe
Marketing/reklama
Prezentacja podświetlanego kasetonu LED adsystem na scenie eventowe

Jak działa neuromarketing?

targi motoryzacyjne

Projektowanie stoisk targowych a wpływ na podświadome decyzje klientów

Jak struktura stoiska kształtuje zachowanie odwiedzających?

Kolory w projektach stoisk targowych – jak wykorzystać psychologię barw?

Czerwień
– przyciąga uwagę, kojarzy się z energią, działaniem i pilnością; wywołuje poczucie ekscytacji.
Niebieski
– buduje zaufanie, kojarzy się z profesjonalizmem i spokojem; wywołuje poczucie stabilności i bezpieczeństwa.
Żółty
– wzmacnia koncentrację, przyciąga wzrok, kojarzy się z optymizmem i kreatywnością; wywołuje uczucie ciepła i radości.
Zielony
– symbolizuje równowagę i naturę, kojarzy się ze zdrowiem i ekologią; wywołuje poczucie harmonii i relaksu.
Czarny
– kojarzy się z prestiżem i elegancją; wywołuje wrażenie siły i luksusu.
Biały
– tworzy wrażenie czystości, kojarzy się z minimalizmem i nowoczesnością; wywołuje uczucie przejrzystości i świeżości.
Fioletowy
– buduje skojarzenia z kreatywnością i unikalnością, często stosowany w luksusowych branżach; wywołuje poczucie tajemniczości i inspiracji.

Oświetlenie w projektowaniu stoisk targowych

Jak światło wpływa na percepcję marki i produktów?

Stoiska z podświetleniem LED – kasetony reklamowe adsystem

gotowe systemy wystawiennicze

Multisensoryczne doświadczenie – jak pobudzić więcej zmysłów?

Jak muzyka wpływa na czas spędzony na stoisku?

Zapachy