Jak zaplanować transport stoiska na targi? Jak przechowywać zabudowę po targach? Czy wybrany system wystawienniczy jest ekologiczny? W naszym najnowszym artykule prezentujemy drugą odsłonę najczęstszych pytań o zabudowy targowe.
Jak czytamy na blogu Export-Import Bank of the United States, aż 88% firm z tamtejszego rynku zauważa widoczny wzrost rozpoznawalności swojej marki po uczestnictwie w targach branżowych. Wyniki te nie powinni dziwić - targi to świetna okazja do zaprezentowania firmy i jej oferty szerszej i zróżnicowanej publiczności. Podstawą udanego udziału w wydarzeniach tego typu są nowoczesne stoiska targowe. Oto kilka najczęstszych pytań, które nurtują wystawców i przedstawicieli przedsiębiorstw przed pierwszymi targami.
Zaprojektowanie efektywnego stoiska targowego, które przyciąga uwagę, wymaga połączenia estetyki, funkcjonalności i innowacji.
Zzadbaj o grafiki, jakie zostaną przedstawione na wydrukach. Z jednej strony całość musi wpisywać się w system identyfikacji wizualnej marki, ale z drugiej powinna przyciągać wzrok potencjalnych klientów. Czytelne, krótkie komunikaty, wyraziste kolory i proste liternictwo. Postaw na nieskomplikowany design, który jednoznacznie, ale też ciekawie pozwoli przedstawić twój brand.
Zaplanuj stoisko tak, aby było łatwo dostępne z każdej strony, co zachęca do wejścia i eksploracji. W budowie stoisk targowych należy unikać stawiania mebli czy nośników reklamy w taki sposób, aby stanowiły barierę przed wejściem na miejsce wystawy. W praktyce świetnie sprawdzają się stoiska narożne lub wyspowe, ponieważ zapewniają świetny kompromis między dostępną przestrzenią reklamową na zabudowie targowej, a otwartością na odwiedzających.
Nowoczesne stoiska targowe to systemy wystawiennicze, które muszą operować nowymi technologiami. Jeśli chcesz zaplanować stoisko targowe, które nie umknie uwadze odbiorców, zadbaj o wyposażenie w gadżety i akcesoria tego typu. Więcej na ten temat przeczytasz w paragrafie w dalszej części artykułu.
Skuteczne operowanie oświetleniem to praktyka znana ze świata reklamy czy aranżacji wnętrz. Za pomocą światła możemy podkreślić ważne elementy i wyróżnić je na tle stoiska na targi czy wykreować przyjemną atmosferę. Dlatego warto postawić na podświetlane stoisko targowe lub zabudowę targową z oświetleniem zewnętrznym.
Przeczytaj również: Najczęstsze pytania o zabudowy targowe cz.1
Jak już ustaliliśmy w powyższym paragrafie, nowoczesne technologie muszą wspierać twoje stoisko targowe, aby przeprowadzić efektywną promocję. Co więcej, technologiczne zaplecze na stoiska wystawiennicze nie tylko poprawiają przekaz reklamowy. To także ważne rozwiązanie z punktu widzenia przedstawicieli handlowych, którym technologia może ułatwić pracę.
Instalacja interaktywnych ekranów dotykowych pozwala odwiedzającym na samodzielne eksplorowanie oferty i zdobywanie informacji. Infokioski pozwalają zaprezentować stronę internetową w trakcie targów. W takim przypadku witryna może zastąpić tradycyjne, drukowane foldery, ponieważ gromadzi wszystkie najważniejsze informacje z punktu widzenia użytkownika.
Zastosowanie AR umożliwia prezentację produktów w wirtualnym środowisku, co jest szczególnie przydatne przy dużych przedmiotach, które np. sprawiają trudność w transporcie. Jeśli zabranie niektórych firmowych wyrobów na targi okazało się niemożliwe, za pomocą technologii AR i smartfonów użytkownicy mogą łatwo zobrazować sobie, jak dany produkt prezentuje się w rzeczywistości.
Integracja systemów Customer Relationship Management na stoisku pozwala na bieżące zbieranie danych o potencjalnych klientach, ich preferencjach i zachowaniach. Oprogramowania tego typu można np. połączyć z badge skanerami. W efekcie po zeskanowaniu kodu QR uczestnika targów, w twojej bazie automatycznie zapiszą się dane kontaktowe. To znacznie ułatwia bieżącą obsługę klientów na stoisku i budowanie relacji z odbiorcami.
Nowoczesne wyświetlacze LED mogą służyć do prezentowania dynamicznych treści. Stoiska modułowe wyposażone w ekrany tego typu umożliwią jeszcze efektywniejsze prezentowanie reklamy np. w postaci filmów.
Budowa stoisk targowych, które będą przyjazne dla środowiska, to jedno z większych wyzwań, przed jakimi stoi branża wystawiennicza. Adsystem jako przedsiębiorstwo odpowiedzialne społecznie, dba, aby wyroby opuszczające naszą fabrykę wpisywały się w proekologiczne trendy.
We wszystkich systemach wystawienniczych adsystem stosujemy energooszczędne oświetlenie LED. Diody tego typu pozwalają na zoptymalizowany pobór energii.
Zabudowa stoisk targowych, która opiera się na solidnych, trwałych modułach, pozwala na wielokrotne użytkowanie systemu. Wybierając rozwiązania tego typu możesz korzystać z zabudowy podczas kolejnych wydarzeń.
Wydruki na nasze stoiska wystawowe przygotowujemy w oparciu o ekologiczną metodę drukarską. Stawiamy także na tusze wodne, dzięki czemu minimalizujemy negatywny wpływ na środowisko podczas produkcji.
Organizacja transportu stoiska targowego wymaga dokładnego planowania i koordynacji, aby zapewnić, że wszystkie elementy dotrą na miejsce bezpiecznie i na czas. Oto kilka kluczowych kroków, które pomogą Ci sprawnie zorganizować ten proces:
Znalezienie doświadczonego przewoźnika, który specjalizuje się w transporcie konstrukcji targowych, jest kluczowe. Co ważne, pamiętaj, że transport stoiska bezpośrednio na targi lub do siedziby twojej firmy, może zostać po naszej stronie. Oferujemy usługę transportu na targi oraz po targach, więc możemy zdjąć ten obowiązek z twoich barków.
Ustal harmonogram z wyprzedzeniem. Pamiętaj, aby uwzględnić czas potrzebny na załadunek, transport i rozładunek stoiska. Planując, warto też uwzględnić możliwe opóźnienia.
Każdy element stoiska powinien być odpowiednio zabezpieczony. W adsystem stawiamy na dedykowane torby transportowe i zasobniki. W przypadku systemów składających się z gotowych ram, w transporcie dobrze sprawdzają się tradycyjne palety.
Jeśli organizujesz transport stoiska na targi na własną rękę, dobrą praktyką jest zadbanie o ubezpieczenie przewozu.
Po zakończeniu targów odpowiednie przechowywanie stoiska jest kluczowe dla jego trwałości. Oto praktyczne wskazówki, jak zorganizować magazynowanie.
Upewnij się, że wszystkie elementy stoiska są czyste i suche przed rozpoczęciem składowania.
Każdy element stoiska powinien być wyraźnie oznaczony, co ułatwi kolejne montaże i zapobiegnie pomyłkom.
Użyj opakowań, które zabezpieczą elementy przed uszkodzeniami mechanicznymi i wilgocią. Dobrym rozwiązaniem są opakowania, które oferujemy wraz z zakupem systemów wystawienniczych.
Przechowuj stoisko w suchym, czystym i dobrze wentylowanym miejscu. Idealne warunki to stabilna temperatura i niska wilgotność powietrza. Co ważne, w adsystem oferujemy usługę magazynowania stoiska na targi. Aktualnie rozbudowujemy nasz magazyn, aby wkrótce zaoferować szeroko taką usługę. Jeśli w siedzibie swojej firmy nie masz na to miejsca, skontaktuj się z nami.
Z lektury powyższych akapitów wyraźnie widać, że planowanie i zakup stoiska targowego to duże wyzwanie. Jeśli nasze artykuły nie rozwiały wszystkich twoich wątpliwości i wciąż zastanawiasz się, jak przygotować stoisko wystawowe, które zwróci uwagę zwiedzających targi, skontaktuj się z nami. Nasi specjaliści i projektanci zadbają o funkcjonalność i rozwiązania, które spełnią potrzeby twojej marki.